סדן על ההדחה: “דירקטוריון ערוץ 10 נשאר נקי מדתיים. המטרה הושגה”

רמי סדן מגיב להחלטה להדיח אותו מראשות דירקטוריון חדשות 10: ''דירקטוריון ערוץ 10 נשאר נקי מאנשי ימין ודתיים. ייצוג ציבורי ממש הולם. בינתיים"
אבי כץ
ח' תשרי התשע"ז / 09.10.2016 21:01

רמי סדן הגיב הערב (ראשון) על ההחלטה להדיחו מתפקיד יו”ר דירקטוריון חדשות 10.

“המטרה הושגה”, כתב סדן בחשבון הפייסבוק שלו. ”דירקטוריון ערוץ 10 נשאר נקי מאנשי ימין ודתיים. ייצוג ציבורי ממש הולם. בינתיים”.

מנכ”ל הפורום המשפטי למען ישראל, נחי אייל, הביע תמיכה בסדן והגיב: ”רמי, עוד נכונו לך עלילות. נמצא את הדרך להפוך גם את התקשורת לממלכתית”.

וגוש נוסף כתב לו: “הכל לטובה. את אריק שרון לא רצו כשר הביטחון וחזר לראשות הממשלה. לאנשים יקרים כמוך לא מתאים להיות בקן צרעות. וחוץ מזה התפקיד קטן עליך. בעזרת ה יתברך תקבל משהו גדול יותר”.

מועצת הרשות השנייה החליטה הבוקר פה אחד להדיח את סדן מתפקידו כיו”ר דירקטוריון חדשות 10.

זאת בעקבות תחקיר של ‘דה מרקר’, לפיו סדן דיווח לרשות השנייה כי הוא כשיר לכהן בתפקיד יו”ר חדשות 10 על אף שמעולם לא כיהן בתפקיד ניהולי בגוף גדול, ולכאורה אין לו את הניסיון הדרוש בחוק לכהן בתפקיד דירקטור בחברת חדשות מטעם הציבור.

החוק דורש שהמועמד יהיה בעל ניסיון של חמש שנים לפחות בתפקיד בכיר בתחום הניהול העסקי של תאגיד בעל היקף נכסים משמעותי.

סדן דיווח כי עבד בשערי צדק ב-2006-1986. לפי דיווחיו, הוא היה דובר בית החולים וחבר הנהלת בית החולים, ממונה על כל הפרסומים של בית החולים ואחראי לפרסומים שהופצו בעולם. אלא שבפועל, סדן שימש דובר שערי צדק במשרה חלקית במשך שלוש שנים בלבד, ומעולם לא היה חבר הנהלת בית החולים. בכל אותם שנים הוא עבד לבדו בתחום הדוברות, ולא ניהל אנשים תחתיו.

יו״ר ש״ס השר אריה דרעי, אמר בעקבות ההחלטה להדיח את רמי סדן: ״אני מברך על החלטת מועצת הרשות השניה להדיח את רמי סדן מתפקיד יו״ר דריקטוריון חדשות ערוץ 10. לאיש כזה שהשמיץ באופן גזעני את מאות אלפי מצביעי ש״ס ומיליוני אזרחים מזרחיים, אין מקום בראש חברת החדשות של ערוץ טלוויזיה מרכזי בישראל. רמי סדן היה חייב ללכת הביתה מיד לאחר שהתגלה כי התבטא באופן גזעני ומחפיר אולם עדיף מאוחר מאשר בכלל לא. אני מציע לכל אלה שחיפו עליו וניסו לגונן על דבריו המקוממים, לבצע חשבון נפש נוקב, ערב יום הכיפורים״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות