נתניהו המריא לניו יורק • אורן חזן: תגיד לאובמה ‘שלום ולא להתראות’

ראש הממשלה המריא לניו יורק לקראת פגישתו עם הנשיא ברק אובמה ונאומו בעצרת האו"ם • הבהיר: "אגיד לאו"ם את האמת של ישראל" • אורן חזן: "אל תיכנע לקולות הקוראים לך להתפייס או חלילה להתרפס בפני הנשיא האמריקני" • "אם תרגיש ממנו כתף קרה גם בפגישה האחרונה, אז תיפרד ממנו בברכה המסורתית שלום ולא להתראות"
יוני גרין
י"ז אלול התשע"ו / 20.09.2016 14:04

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא בצהריים (שלישי) לניו יורק, לקראת פגישתו מחר עם הנשיא ברק אובמה ולקראת נאומו בעצרת האו”ם ביום חמישי הקרוב.

טרם המראתו אמר נתניהו כי השבוע הקרוב הוא בעל חשיבות גדולה לישראל, מבחינה מדינית.

לפני עלייתו למטוס, אמר ראש הממשלה: “אגיד לאו”ם את האמת של ישראל. אני מצפה מהקהילה הבינלאומית לנקוט באמת מידה אחידה למלחמה בטרור. כל הקהילה הבינלאומית אומרת שצריך להילחם בטרור בנחישות – והיא חייבת לתמוך במאבק הנחוש והבלתי מתפשר של ישראל נגד הטרור”.

בפגישה עם נשיא ארה”ב אובמה. האחרונה עם הנשיא בתפקידו, לא צפויות שם התפתחויות משמעותיות, לפחות לא לפי מה שידוע לישראל. ראש הממשלה יודה לנשיא האמריקני על חתימת הסכם הסיוע.

ביום חמישי צפוי נתניהו לנאום בעצרת הכללית של האו”ם, שם הוא מתכוון להתייחס בין היתר לנושא השבת גופותיהם של אורון שאול והדר גולדין הי”ד. הוריו של גולדין הוזמנו להשתתף במעמד.

באותו יום ינאם גם אבו מאזן בעצרת ועל פי הערכות הוא ישא שוב נאום משתלח ושיקרי נגד ישראל.

ח”כ אורן חזן קרא לראש הממשלה לנצל את ביקורו בעצרת האו”ם כדי להבהיר לעולם ש”פינוי עמונה לא יהיה ותשובתנו הציונית לטרור תהיה בנייה מאסיבית בכל הארץ ובמיוחד בירושלים המורחבת”.

חזן הוסיף לתדרך את נתניהו: “אדוני ראש הממשלה אל תיכנע לקולות הקוראים לך להתפייס או חלילה להתרפס בפני הנשיא האמריקני לקראת סוף הקדנציה שלו , גם במחיר וויתורים.

“תודה לנשיא אובמה על חבילת הסיוע, תוקיר את עמידתה האיתנה של ארה”ב לצד ישראל כל השנים, אבל תדגיש את השוני בעמדות שלכם ואם תרגיש ממנו כתף קרה גם בפגישה האחרונה, אז תיפרד ממנו בברכה המסורתית שלום ולא להתראות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות