דרעי: חד משמעית בבחירות נמליץ לנשיא על בנימין נתניהו, שותף נאמן

יו"ר ש"ס על סקר חדשות 2: "מהסקרים אף אחד לא מרכיב ממשלה ואני מציע ליאיר לפיד לגנוז את החליפות בארון ולהמשיך להגיש שאילתות מהאופוזיציה'' • על ברית עם לפיד: "לא ניהלתי איתו שיחת טלפון אחת, לא נפגשתי איתו. כשהוא אומר שלום אני אומר לו שלום. זו כל החברות" • "נמליץ לנשיא על נתניהו - שותף נאמן, אדם שקיים את מה שהבטיח"
יוני גרין
ד' אלול התשע"ו / 07.09.2016 10:33

לפיד, תוריד את החליפה: שר הפנים אריה דרעי הבהיר הבוקר (רביעי) בראיון שהעניק לרדיו ‘קול חי’, כי בבחירות הבאות ש”ס תמליץ על בנימין נתניהו כמועמד להרכיב את הממשלה הבאה.

”חד משמעית, כשיהיו בחירות במועדן בעזרת ה’ ואנחנו נצטרך להמליץ לנשיא, אנחנו נמליץ על ביבי נתניהו, שותף נאמן, אדם שקיים את מה שהבטיח”, אמר דרעי.

“יש לנו ויכוחים לפעמים, אבל למי אין ויכוחים? אנחנו אנשים שונים, יש ויכוחים, יושבים ומגיעים להבנות. הוא המועמד שלנו לראשות הממשלה”.

 דרעי הגיב על הסקר שפורסם אמש בחדשות 2, לפיו יש עתיד היא המפלגה הגדולה בישראל עם 24 מנדטים והליכוד עם 22 מנדטים: “אני מציע לא להתרגש מסקרים כאלו ואחרים. טראמפ מוביל כבר על קלינטון ולהזכירך לפני שבועיים קלינטון הובילה בהפרשים של 15 אחוזים, זו היתה מפלה מוחלטת לטראמפ וכבר הספידו אותו”.

דרעי הדגיש כי הבחירות הבאות בישראל יתקיימו במועד המתוכנן בעוד כשנתיים. “הממשלה תמשיך בעזרת ה’, מהסקרים אף אחד לא מרכיב ממשלה ואני מציע ללפיד לגנוז את החליפות בארון ולהמשיך להגיש שאילתות מהאופוזיציה”.

על הדיווחים והפרשנויות לפיהם בינו לבין לפיד נרקמה ברית, הגיב תחילה יו”ר ש”ס בציניות: ”כנראה שהוא שיקם אותי…”, בהתייחסו לאמירה של לפיד מעימות שהתקיים לפני הבחירות האחרונות כי הוא “ישקם את דרעי”, האסיר לשעבר.

אחר כך הוסיף: “בוא נשים את הדברים על דיוקם, לא ניהלתי איתו שיחת טלפון אחת, לא נפגשתי איתו. כשהוא אומר לי שלום אני אומר לו שלום, זה אולי השינוי של היחס, פעם הוא לא היה אומר לי שלום ועכשיו אומר לי שלום.

“זו כל החברות, למישהו כנראה נוח ליצור אווירה שלפיד אולי מוכר מצג שהוא יהיה יכול להיות ראש ממשלה כי החרדים איתו”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תמיכה מגעילה
    07/09/2016 10:53
    יאנוש
  1. בהרס הקששים והנכים בחסות שס ותקציבים שהולכים אליהם הם ימכרו את אמא שלהם רק לא יעלו את הקיצבות יומם יבוא הם ושאר תומכהם.

  2. הטלת מס
    07/09/2016 11:51
    פנסיונר
  3. להטיל את מס ריבויי הדירות גם על מקבצי הדיור של “דירה להשכיר”ולא רק על הפנסיונרים והאזרח הפשוט שאין לו פנסיה ומנסה לדאוג לעתידו ללא עזה וללא מתנות חינם של אדמות …

  4. לא מאמין לדרעי
    07/09/2016 12:28
    מאיר
  5. גם אני לא מאמין לדרעי