החילונים מאיימים על גור בקרית גת: התלמידות יגיעו בביגוד חושפני

בית משפט השלום באשקלון הוציא צו מניעה נגד הצבת קראוונים עבור תלמוד תורה של חסידות גור, בשטח המריבה בחצר בית ספר התיכון 'רבין' בקריית גת • יו"ר ועד ההורים מאיים: "אם הם יכנסו - תהיה מלחמה, לא בפשע ולא באיומים. זה יהפוך להיות בית-ספר של תלבושות מיני"
אריה ריבקינד
כ"ז אב התשע"ו / 31.08.2016 16:16

בית משפט השלום באשקלון הוציא היום (רביעי) צו מניעה נגד המשך עבודות ההכנה להצבת קראוונים עבור תלמוד תורה של ילדי חסידות גור, בחצר בית ספר התיכון ‘רבין’ בקריית גת.

הצו הוצא לבקשת ועד הורי התלמידים בתיכון הממלכתי. יושב ראש ועד ההורים, מנשה כהן, חסם אתמול בסיוע המשטרה את המשך עבודות הטרקטור בשטח התיכון. 

בראיון לאמנון סופר בתוכנית ‘הבוקר’ ברדיו 101.5FM, אמר כהן כי תלמידי ‘רבין’ ילחמו כדי שהתלמידים החרדיים לא יכנסו מחר אל מתחם בית הספר.

“אין לי שום דבר נגד העדה החרדית, לא חסרים שטחים לשים קראוונים. אם הם יכנסו – תהיה מלחמה, לא בפשע ולא באיומים. פה בבית הספר ‘רבין’ זה יהפוך להיות בית-ספר של תלבושות מיני”, אמר.

גם אמש הוא הזהיר כי במידה והקראוונים המיועדים לתלמוד תורה החרדי יוצבו בשטח היכון – הנערות ילבשו ביגוד חושפני.

תיכון חדש רבין בקריית גת הוא תיכון ממלכתי.

הסאגה הנוכחית החלה שלשום: הורים לתלמידים בתיכון הופתעו לשמוע כי עיריית קריית גת החליטה להפוך את החצר האחורית של התיכון למתחם סגור עבור תלמידי תלמוד תורה של חסידות גור.

בשעות הערב כבר החלו להתבצע עבודות תשתית, לקראת הצבת חמישה קרוואנים. במסגרת העבודות הדחפור הרס אמפי קטן ששימש את תלמידי התיכון.

יו”ר ועד ההורים, מנשה כהן, הגיע וחסם בגופו את המשך העבודות.

אתמול בבוקר לא איפשר כהן לפתוח את השערים – במטרה למנוע מהדחפור לחזור לעבודה. פקחי עירייה, ומנהלי אגפים שהגיעו בניסיון לשכנע אותו לוותר – נתקלו בתגובה זועמת ובלתי מתפשרת.

כתבת הרדיו, בלהה לוטן, שחשפה את הסיפור, אומרת לאתר חרדים 10: “לפני שלושה חודשים הודיעה העירייה כי בכוונתה לסגור את תיכון רבין, בגלל מיעוט בנרשמים.

“גורמים בחסידות גור, המתגוררים בסמוך לתיכון, טענו שיש להם הבטחה מעיריית קריית גת כי המבנה של ‘רבין’ יעבור לרשותם וישמש כבית ספר לילדי החסידות. ועד ההורים של התיכון ניהל אז מאבק עיקש והעירייה נסוגה מכוונתה”.

כאמור, בית המשפט הורה לפי שעה על הפסקת העבודות ועדיין לא ברור מה יעשו מחר התלמידים החרדים.

מעיריית קריית גת נמסר בתגובה: “הגידול במספר התלמידים בעיר מעמיד את העירייה מול מציאות שבה עליה לפתוח כתות לימוד וכיתות גן חדשות בלוח זמנים קצר, ומאלץ אותה להשתמש במבנים יבילים – עד לבניית מבני קבע חדשים שיהלמו את הגידול באוכלוסיית העיר, בד בבד עם מוסדות החינוך החדשים הנבנים ברובעי המגורים החדשים”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שפלות ואנכויות
    31/08/2016 19:17
    נטע
  1. הם מוכנים להפקיר את בנותיהם ובלבד שגור לא ישבו שם… טוב ייתכן שהם צודקים…

  2. הסתה ואנטישמיות בארץ הקודש
    01/09/2016 08:39
    קובי שריג
  3. לא משנה שיש להם 50 תלמיד ולמרות כל מאמציהם אין להם תלמידים. העיקר אצבע בעין שלך גם לי גם לך לא יהיה.
    סדום זה כאן!