תלונה במשטרה נגד הפלס על הסתה בגלל ‘קריקטורת התליין’ על בן דהן

יו''ר הבית היהודי בחולון, הגיש בשם ראשי סניפי המפלגה תלונה במשטרה נגד ראשי ביטאון 'הפלס', בשל הקריקטורה המסיתה נגד סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן • יו''ר מועצת ראשי הסניפים: "דורשים כי נציגי הציבור החרדי בכנסת ובממשלה ישמיעו את קולם"
חיים טוויל ואבי כץ
י"ט אב התשע"ו / 23.08.2016 20:43

שלומי תמם, יו”ר הבית היהודי בחולון, הגיש בשם ראשי סניפי המפלגה תלונה במשטרה בגין  הסתה נגד ראשי ביטאון הפלג הירושלמי – ‘הפלס’, בעקבות פרסום הקריקטורה המסיתה שפרסמה בעיתון  נגד סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן.

יו”ר מועצת ראשי הסניפים של הבית היהודי, עמיעד טאוב, שיזם את הגשת התלונה אמר: “אנו מבכים את היחס המזלזל כלפי נציגינו סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן איש ספרא וסייפא ונציג ציבור אמיתי ואיכותי ודורשים כי נציגי הציבור החרדי בכנסת ובממשלה ישמיעו את קולם בעניין בקול ברור ויבהירו, כי לא רק שההסתה אינה יוצאת מבית מדרשכם – היא גם אינה מקובלת בבית מדרשם”.

סגן שר הביטחון עצמו הגיב אמש על הקריקטורה, בה הוא מוצג כתליין לבוש בבגדי ספורט, רגע לפני שהוא כורך סביב צווארו של בחור ישיבה חרדי את חבל הגיוס.

“בושה וחרפה לראות כזו קריקטורה ומה שאותי מטריד עוד יותר שזה הכל בשם התורה – פשוט מחליא, אין לי מילה אחרת, ביזיון גדול מאוד”, אמר הרב בן דהן.

הקריקטורה באה על רקע מכתב שהעביר בן דהן לפני שבועיים ליועץ המשפטי לממשלה, ד”ר אביחי מנדלבליט, בו ביקש ממנו לפעול נגד ההסתה החרדית נגד המתגייסים.

סגן עורך עיתון הפלס הגיב גם על הקריקטורה ואמר: “היא אומרת דבר מאוד פשוט – סגן שר הביטחון כורת את הענף שבחור הישיבה רוצה להיתלות עליו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות