תחקיר של הניו יורק טיימס: החובות של טראמפ הם 650 מיליון דולר

מדובר בסכום כפול מזה שעליו דיווח איל ההון שהפך לפוליטיקאי • בתחקיר נטען עוד: עסקים שונים הנמצאים בבעלות טראמפ נסמכים על מקורות מימון שלכאורה אינם תואמים את השקפותיו
נתן פרל
י"ז אב התשע"ו / 21.08.2016 09:41

ה’ניו יורק טיימס’  פרסם אמש (מוצ”ש) תחקיר אודות מצבת חובותיו של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה”ב, דונלד טראמפ.

מהתחקיר עולה, כי סך החובות של החברות שבבעלות איל ההון שהפך לפוליטיקאי עומד על לפחות 650 מיליון דולרים – סכום כפול מזה שעליו דיווח טראמפ.

בתחקיר נטען עוד, כי עסקים שונים הנמצאים בבעלות טראמפ נסמכים על מקורות מימון שלכאורה אינם תואמים את השקפותיו של המועמד הרפובליקני.

כך למשל ‘בנק אוף צ’יינה’, הבנק המרכזי של סין, הלווה 950 מיליון דולרים לבניין משרדים במנהטן, הנמצא בבעלות חלקית של טראמפ, זאת בשעה שסין הואשמה לא פעם במהלך מסע הקמפיין של טראמפ.

בעיתון מציינים כי התחקיר נסמך על מגוון רחב של מסמכים ורשומי אחזקות מסחריות, כגון מגדלי משרדים, מגרשי גולף, נכסי מגורים, ונכסים שונים בשטח ארצות הברית.

עם זאת מוסיפים בעיתון, כי קיים קושי לעקוב אחר נכסיו של טראמפ, שכן רק לעיתים רחוקות הוא מחזיק בבעלות גם על הבניין וגם על הקרקע, ובשאר המקרים רק באחד מהשניים.

מסע הבחירות של טראמפ נמצא בתקופה האחרונה בקשיים, ועל פי סקרים מעודכנים בארצות הברית הוא נמצא בפיגוד במספר מדינות מפתח, בהן הוא חייב להשיג רוב על מנת להיבחר.

עם זאת, סקר שפורסם ביום שישי העניק להילרי קלינטון יתרון של 4 אחוז בלבד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות