מעצרו של החשוד שתקף את הילדה בחנות בבני ברק הוארך עד ליום ד’

האברך, בן 23 מבני ברק, שנעצר לאחר שתיעוד שלו תוקף ילדה בת 7 פורסם בכלי התקשורת וברשתות החברתיות - הובא היום לבית המשפט, שם הוארך מעצרו עד ליום רביעי
חיים טוויל
י"א אב התשע"ו / 15.08.2016 13:53

בית המשפט האריך היום (שני) את מעצרו של האברך בן ה-23 מבני ברק, שתועד במצלמות אבטחה של חנות צעצועים כשהוא תוקף ילדה בת 7 – עד ליום רביעי הקרוב בצהרים.

השופט ציין כי “קיים חשד סביר כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו”.

החשוד, תושב שכונת פרדס כץ, נלכד על ידי המשטרה בצהרי יום שישי לאחר שתמונתו והתיעוד ממצלמות האבטחה פורסמו בליל שישי בכלי התקשורת וברשתות החברתיות.

ממשטרת מרחב דן שעצרה אותו, נמסר כי החשוד זוהה בסרטון על ידי מכריו והם אלה שדיווחו למשטרה על מקום הימצאו.

לאחר שנעצר – הודה במעשה, וביום שישי הוארך מעצרו עד היום.

פרקליטו של החשוד הסכים למעצרו עד ליום רביעי, בתנאי  שעד אז תוגש כנגדו הצהרת תובע, לקראת הגשת כתב אישום.   

התקיפה התרחשה לפני כשלושה שבועות בבני ברק. החשוד, שתועד  בסרטון הווידאו כשבידו הוא סוחב שקית צהובה, הגיע אל אחת החנויות בעיר.

כאשר זיהה ילדה בת שבע שנכנסה למקום כדי לקנות צעצועים לאורחים לכבוד יום הולדתה, הוא  עקב אחריה במשך דקות ארוכות – מחוץ לחנות ובתוכה. בשלב מסוים הוא ביצע בה, על פי החשד, מעשה חמור.

במשטרת מרחב דן ניסו כבר שבועות לאתר אותו, אך עד לפרסום של התיעוד בכלי התקשורת – ללא הצלחה.

“זו חנות שנמצאת ליד הבית שלנו”, סיפר אביה של הילדה לחדשות 2. “היא רגילה לקנות שם, כל הילדים קונים שם, זו חנות מלאה ילדים. זה לא איזה מקום שיש מה לחשוש בו. היא חזרה אחרי חצי שעה, שלושת-רבעי שעה והיא אמרה שמישהו, אדם זר, הכאיב לה מאחורה”.

הסרטון ממצלמות האבטחה בחנות הגיע לידי פעילות ארגון ‘לא תשתוק’, והן ששכנעו את האב לפרסם את התיעוד – מה שהוביל ללכידת החשוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות