ישי על המתקפה של דרעי על העיתונאים: “עלבון לאינטליגנציה והתבכיינות”

אלי ישי מגיב על ההאשמות של השר אריה דרעי כי הכתבים לענייני חרדים פעלו עבור יחד ונגד ש״ס במערכת הבחירות: "המשך של הבכיינות שמאפיינת את התנהלותו של דרעי מאז גילה שהתקשורת של שנת 2016 שונה מזו של שנות ה-80"
אריה ריבקינד
כ"ו תמוז התשע"ו / 01.08.2016 14:44

גם אלי ישי לא נשאר מאחור: יו״ר תנועת יחד מגיב בצהרים (שני) על ההאשמות של יו”ר ש”ס אריה דרעי, כי הכתבים לענייני חרדים פעלו עבור יחד ונגד תנועת ש״ס במערכת הבחירות.

“אז שוב אריה דרעי ממשיך את מסע החיפושים באשמים להרס התנועה והפעם הוא מצא סוף סוף את כתבי הדתות.

“נכון, זה לא נעים לגלות בתקשורת שוב ושוב שהציון בשביעות הרצון מתפקודך הוא הנמוך ביותר, אבל למה לשנות את המעשים אם אפשר להחליף את התקשורת?!”

ישי מלגלג על דרעי ואומר: “לשיטת דרעי כתבי הדתות רקמו קנוניה חמורה והחליטו כולם לעשות יד אחת עם תנועת ‘יחד’ נגד ש”ס. אמירה זו איננה רק עלבון לאינטליגנציה – זו האשמה מגונה, המשך של הבכיינות שמאפיינת את התנהלותו של דרעי מאז גילה שהתקשורת של שנת 2016 שונה מזו של שנות ה-80”.

ישי ממשיך: “אני שב וממליץ לדרעי, לעשות בדק בית ולבחון את הסיבות האמתיות להתרסקות ש”ס בסקרים. לעסוק בעשיה, לדאוג לילדים הרעבים שאותם פחות מעניינת משרה בתאגיד – ויותר מעניינת פרוסת לחם”.

ישי הוסיף: “זה לא סדן, זה לא התאגיד, ואלו גם לא כתבי הדתות. חכמינו זכרונם לברכה אמרו: ‘מעשיך יקרבוך ומעשיך ירחקוך'”.

ישי גם מסביר מדוע הוא תוקף כעת את דרעי: “כזכור, התרעתי כי לא אחריש עוד. אל מול האשמות שקר -אגיב בקול עם האמת”.

הבוקר, בראיון בגלי צה”ל, המשיך שר הפנים אריה דרעי במתקפה נגד הכתבים לענייני חרדים בכלי התקשורת – והאשים: “הכתבים לענייני חרדים שמתגוננים כעת, עשו יד אחת בבחירות האחרונות נגד ש”ס והלכו עם תנועת ‘יחד'”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הבכיין הסדרתי מדבר חחח
    01/08/2016 19:04
    מלאכי
  1. אדון אלי ישי הצחקת אותי הרי זה אך טבעי שתצא להגנת אלה שנתנו לך גב תקשורתי והכל בשם השנאה העצומה לשס ובשום פנים ואופן לאור איזה הצלחה שלך נאדה 15 שנים היית מלך ולא עשית כלום ואתה עוד יש לך חוצפה לדבר על בן אדם שבשנה הרים את העשיה של שס בשטח במעט כח מה שאתה בהמון כח לא עשית אז במטותא ממך לך לך לדכך ועזוב אותנו מהזיבולי מח שלך

    • דוד   02/08/2016 19:13

      בוא לא נשכח את זה שאלי ישי הצליח לשמור על המנדטים של ש”ס לאורך זמן משמעותי מבלי לעורר כל חודש פרשייה אחרת כאשר את כל העשייה הוא עשה בצורה ממלכתית
      זאת ועוד,שש”ס יורדת בסקרים אז הרי לך הוכחה שדבריך אינם מדויקים או נכונים בכלל .
      אם כי גם לאריה יש את הזכויות שלו משנות התשעים המוקדמות אך עדיין כיום קשה לראות את העשייה שלו וחבל!
      תודה.

    • חסוי   02/08/2016 20:50

      דרעי לא עשה ולא יעשה

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   03/08/2016 12:32

      כולם עבדו לישי ונכשלו