בלי איזוק אלקטרוני: נהג ההסעות מרמת שלמה שוחרר למעצר בית

לאחר מאבק ממושך: נהג ההסעות בן ה-48, חרדי תושב שכונת רמת שלמה, שהואשם בשבוע שעבר בביצוע מעשים חמורים בנערה חרדית בת 13, ישוחרר למעצר בית, למרות שהפרקליטות ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו
חיים טוויל
כ"א תמוז התשע"ו / 27.07.2016 20:52

נהג ההסעות בן ה-48, חרדי תושב שכונת רמת שלמה, שהואשם ביום שלישי שעבר בבית המשפט המחוזי בירושלים במעשים חמורים שביצע בנערה חרדית בת 13, אותה נהג להסיע מדי יום מבית הספר ובחזרה לביתה – ישוחרר למעצר בית, למרות שהפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

בית המשפט המחוזי קבע, לאחר מאבק ממושך של פרקליטו עו”ד  משה אוסדישטר, כי הוא ישוחרר למעצר בית בלתי מוגבל בזמן לפי שעה, ודחה את בקשת הפרקליטות לאיזוק אלקטרוני.

לבקשת הפרקליטות מעוכב השחרור עד מחר (חמישי) בשעה 12:00, וזאת על מנת שהפרקליטות תשקול האם היא מעוניינת להגיש ערעור.

על פי כתב האישום החמור, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז ירושלים, בשנת הלימודים 2015-2014, היה הנאשם נהג ההסעות של הנערה. בשנה שלאחר מכן, כשכבר לא עבד כנהג ההסעות הקבוע במסלול בו נסעה הילדה, היה הנאשם מעביר לה פתקים, באמצעותם, בין היתר, ביקש ממנה להתקשר אליו.

תחילה התעלמה ממנו, אולם בחלוף תקופה מסוימת, לאחר שהנאשם המשיך להעביר אליה פתקים, וסימן לה להתקשר אליו בכל פעם שראה אותה, יצרה עמו הנערה קשר עמו ושאלה אותו מה רצונו, ואף יידעה אותו כי היא כבת 13.

במהלך הזמן, נוצר קשר בין הנאשם למתלוננת, והשניים נהגו לשוחח בטלפון ובהמשך גם נפגשו.

במהלך הקשר עזר הנאשם לנערה, קנה לה מתנות שונות והם אף טיילו יחד. בתקופה בה לא היה ברשות הילדה טלפון נייד, סיפק לה הנאשם טאבלט או טלפון נייד על מנת שתוכל להיות איתו בקשר באמצעות הודעות טקסט או שיחות טלפון. השניים התכתבו בניהם, בין היתר הודעות שהוא הנחה אותה למחוק אותן.

עוד עולה מכתב האישום, כי במהלך כעשרה חודשים, במספר הזדמנויות, ביצע בה הנאשם  מספר רב של מעשים חמורים. משנודע לנאשם כי אמה גילתה אודות מערכת היחסים בין השניים, התקשר הנאשם לנערה וביקש להיפגש עמה. היא נעתרה לבקשתו.

כשנפגשו, אמר לה הנאשם: “אימך מתכוונת לפנות למשטרה”. הוא ביקש ממנה להגיד ש”מהות הקשר בנינו היה עזרה וטיפול”.

פרקליטו, עורך דין משה אוסדישטר, אומר לאחר הגשת כתב האישום:  “הנהג כופר בכל האישומים נגדו. מדובר בעלילת דם אשר תגמר בכל ענות חלושה. כנראה שבפרקליטות הנייר סובל הכל, אבל ההליך מסתיים בבית המשפט ולכן לפני שחורצים דין כדאי להמתין עד לסוף ההליך.

“כדאי להזכיר את חזקת החפות, כאשר אדם חף מפשע עד שיוכח אחרת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות