שם חדש במירוץ לנשיאות ארה”ב: הילרי הציגה את הסגן שלה טים קיין

הילרי קלינטון הציגה את הסנטור טים ​​קיין כסגנה, בעצרת בחירות במיאמי: "הוא פרוגרסיבי שאוהב כשדברים נעשים, זה בדיוק הסגנון שלי" • טראמפ: "הילרי הנוכלת וטים המושחת הם פוליטיקאי קריירה, לא מעוניינים לעזור לאנשים"
קובי פינדרוס
י"ח תמוז התשע"ו / 23.07.2016 21:35

יש סגן גם בצד הדמוקטי: הילרי קלינטון הציגה הערב (שבת) את טים ​​קיין כסגנה, בעצרת בחירות במיאמי. “הוא פרוגרסיבי שאוהב כשדברים נעשים, זה בדיוק הסגנון שלי”, אמרה קלינטון לקהל תומכיה.

קיין, שנחשב לדמות די אנונימית בפוליטיקה האמריקנית, הוא סנטור בווירג’יניה וכבר אתמול בטוויטר הודיעה קלינטון כי אם תיבחר לנשיאות ארצות הברית הוא ישמש כסגנה: “גאה להודיע על זהות השותף שלי לבחירות, טים קיין, אדם שהקדיש את חייו לעזרה לאחרים”.

בציוץ נוסף תיארה קליטון את קיין כ”אופטימיסט חסר תקנה, שמאמין שאין בעיה שלא יכולה להיפתר אם תשקיע את המאמץ לפתור אותה”.

ומה יחסו של קיין לישראל? על פי חדשות 10 קיין מגדיר עצמו כתומך מדינת ישראל והרקורד שלו בסנאט מראה את זה. הוא תומך בפתרון שתי המדינות, ומבקר את ישראל על הבניה בהתנחלות משום שהיא פוגעת בכך. הייתה לו היתקלות עם ראש הממשלה נתניהו לאחר שנפגש עמו ומיד לאחר מכן, מאחורי גבו, נתניהו סגר על נאום בקונגרס.

בתוך כך המועמד הצבעוני הרפובליקני דונלד טראמפ מיהר להגיב וכינה את קלינטון וקיין כמושחתים: “זה אותו טים קיין שקיבל מאות אלפי דולרים במתנות ומעולם לא הואשם?”, כתב טראמפ בטוויטר, והוסיף: “הילרי הנוכלת וטים המושחת הם פוליטיקאי קריירה, לא מעוניינים לעזור לאנשים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות