התגובה לפיגועים: שחרור מרכז לבניית 42 יחידות דיור שהיה בהקפאה שנה וחצי

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן החליטו בעקבות הפיגועים האחרונים על פרסום מכרז לבניית 42 יחידות דיור ביישוב קרית ארבע • כמו כן הוחלט לשלול את היתרי העבודה לכל תושבי העיירה בני נעים ממנה יצא טראירה, כ-2,800 אישורים
דוד ליבוביץ
כ"ז סיון התשע"ו / 02.07.2016 21:22

אחרי הפיגועים הקשים בהם נרצחו הלל יפה אריאל, ומיכאל מרק החליטו היום (שבת) ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן על פרסום מכרז לבניית 42 יחידות דיור ביישוב קרית ארבע.

עשרות יחידות הדיור ייבנו באזור בו מתגוררת משפחתה של הנערה הלל יפה אריאל, שנרצחה לפני יומיים לאחר שמחבל פרץ לביתה ודקר אותה למוות כשהיא ישנה בחדרה.

המכרז המדובר כבר פורסם לפני שנה וחצי ומאז היה בהקפאה, ואתמול הוא אושר כאמור על ידי ראש הממשלה ושר הביטחון.

אתמול הוחלט לשלול את היתרי העבודה לכל תושבי העיירה בני נעים ממנה יצא טראירה, כ-2,800 אישורים. הערב יתכנס הקבינט המדיני-ביטחוני לדון בהסלמה, וחלק מהשרים – בהם בנט וישראל כ”ץ – דורשים לאמץ צעדים ביטחוניים תקיפים בעקבות רצף הפיגועים. ללא קשר לדיון בקבינט, החליט ראש הממשלה על הקמת בית קברות לגופות מחבלים. אתמול גם הורה נתניהו להגדיל את סכום הכסף שיקוזז מכספי המיסים של הפלסטינים.

נתניהו, ליברמן והשר אורי אריאל ביקרו אתמול בבית משפחת אריאל בקריית ארבע. בסרטון של רגעי הביקור נשמעים הוריה של הלל כשהם דורשים מראש הממשלה להמשיך את הבנייה בקריית ארבע כדי למנוע את הפיגועים הבאים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות