ליצמן מציע ל’דגל’ פשרה ב’משבר הסגנות’ בחיפה: זיסמן ימונה לסגן?

שר הבריאות יעקב ליצמן מציע ליו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני שתי אפשרויות לסיום 'משבר הסגנות' בעיר חיפה: "אריה בלינטנטל יתפטר היום מחברותו בעירייה ובמקומו יכנס המועמד של 'דגל התורה' הרב אריה זיסמן, והוא זה שיקבל את הסגנות"
אריה ריבקינד
א' סיון התשע"ו / 07.06.2016 15:49

שר הבריאות יעקב ליצמן שיגר בצהרים (שלישי) הצעת פשרה ליו”ר דגל התורה, ח”כ משה גפני, שעשויה לפתור את המשבר בעיריית חיפה סביב מינויו של מיכי אלפר, נציג ‘דגל התורה’ – לסגנו של ראש העיר יונה יהב.

במכתב, שנכתב לאחר פגישה שקיימו השניים הבוקר, מציע ליצמן שתי אפשרויות לסיום המשבר.

ההצעה האחת – שסגן ראש העיר מטעם ‘אגודת ישראל’ אריה בלינטנטל יתפטר היום מחברותו בעירייה ובמקומו יכנס המועמד של ‘דגל התורה’ הרב אריה זיסמן, והוא זה שיקבל את הסגנות המגיעה כעת ל’דגל התורה’, תמורת כך שבפעם הבאה הרב אריה בלינטנטל יהיה חבר המועצה בחצי הקדנציה על חשבונה של ‘דגל התורה’.

ההצעה השנייה – הרב אריה בליטנטל יקבל כעת את הסגנות גם במחצית השניה של הקדנציה על חשבון ‘דגל התורה’, ובפעם הבאה – תקבל ‘דגל התורה’ סגנות לאורך כל הקדנציה, על חשבון החצי שנתנה עכשיו.

ליצמן מסיים את מכתבו: “אשמח לקבל את חוות דעתך למכתב שכנראה יביא לשחרור קבלת הסגנות המגיעה לדגל התורה במחצית השניה של הקדנציה ותקועה אצל ראש העיר”.

מכתב ליצמן, חיפה

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות