החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

פריניב השיקה לרגל החג מוצר חדש : תרכיז תפוחים • רשת SACK'S החליטו שבקיץ הנוכחי העור יככב בווריאציות שונות • רשת חנויות הצילום "הלד" השיקה שרות חדש: סריקת אלבומי התמונות הישנים "מהבוידעם" • קרם לחות חדש מסדרת הדבש של שוורץ קוסמטיקה
תמי גיל
י"ד ניסן התשע"ו / 22.04.2016 01:31

yahaz

כמדי שנה, עם בואו של האביב, אנו מכינים ומנקים את הבית לקראת חג הפסח. כחלק מכך אנו ממלאים את הבית במוצרי מזון שמתאימים לחג, אשר קיבלו את הכשרות וההיתר המתאימים.

יצרנית המיצים פריניב, הפופולארית בקרב הקהל הדתי לאומי וחרדי, בשל הכשרות המוקפדת שהיא מציעה, השיקה לרגל החג מוצר חדש : תרכיז תפוחים בכשרות בד”ץ רובין לפסח בטעם מרענן וללא תוספת סוכר.

אפי דיין, מנהל השיווק של פריניב: “כמדי שנה, פריניב רואה לנגד עיניה את צרכי החברה אשר צורכת מוצרי מזון ומשקאות כשרים לפסח בכשרות מהודרת ועושה מאמצים גדולים לתת מענה לצרכים אלו. השנה מלבד המגוון הרחב של מוצרינו הכשרים לפסח, החלטנו לחדש את מגוון מוצרינו ולהציע תרכיז תפוחים 100% פרי שמאפשר הכנה של 7 ליטר מיץ”.

מחיר מומלץ: כ-24-28 ₪ ליחידה. מבצע לרגל החג: 5 יחידות ב- 100 ₪ בלבד

22י

פריטי העור נחשבו תמיד כמתאימים לימי החורף – עמידים ומגיעים בצבעים קודרים כמו: שחור, חום ואפור.

מעצבי רשת SACK’S החליטו שבקיץ הנוכחי העור יככב בווריאציות שונות שיתאימו לאביב ולקיץ – 2016.

הפריטים בקולקציית העור של סאקס בעלי עיבוד מיוחד, קלילים, ללא בטנה דקים ונושמים, המתאימים לאקלים הישראלי.

הקולקציה צבעונית, עשירה ,עם גזרות TIMELESS מחמיאות ומגוונת ובינהם ניתן למצוא ג’קטים, גופיות, עליוניות, חולצות בצבעי הקיץ כגון: חאקי, תכלת, ניוד, לבן, צבעים מטאליים ועוד.

לצד פרטי העור הצבעוניים משיקה סאקס קולקציית אביזרי אופנה מעור הכוללת תיקים ונעליים, המאופיינים במראה עדכני ומתוחכם. התפירה מוקפדת והפריטים עשויים מעור משובח.

תיקי העור מיועדים לעבודה, ליום יום וגם לערב, הם “על זמניים” ומעוצבים בצורות וגדלים שונים תוך כדי הקפדה על הדיטליים.

צבעי התיקים נעים בין צבעים קלאסיים לצבעים מפתיעים כגון: קרמל, בורדו ומטאליים. כמו כן העונה מציעה SACK’S את נעלי “באבוש” BABOUCHE. דגם שהוא מעיין כפכף המזכיר מאוד את הכפכף המרוקאי המסורתי.

המראה של הבאבוש לוקח את המגמה הבוהמיינית שהפכה את הקיץ להיות טרנדית ונכונה במיוחד, צעד אחד קדימה, ומשווה לוק בוהמייני נונשלנטי כמעט לכל אאוטפיט.

ה”באבוש” מתאימים להכל וניתן ללבוש אותם גם עם מכנסיים וגם עם שמלה. פלטת הצבעים של הנעליים רחבה ונעה בין צבעים “שורשיים” לצבעי קיץ כמו פוקסיה, אורנג’ ושמבריי ואף בצבעים מטאליים כגון סילבר וברונזה. הבאבוש מגיע גם בעור וגם בסווייד (זמש) (צילום: יעקב מהגר).

 yahaz 2

מותג תכשיטי האופנה הבינלאומי תומס סאבו יוצא במבצע מיוחד לרגל חג הפסח, במסגרתו הצעה אטרקטיבית על דגמי קולקציית אביב 2016.

לדוגמא:  צמיד צ’ארמס משובץ יהלומים הכולל צ’ארם “נגד עין הרע” – ב-349 ₪ במקום 580 ₪ או צמיד צ’ארמס במראה דומננטי במיוחד הכולל צ’ארמס מצפן משובץ באבן טורקיז – ב349 ₪ במקום 580 ₪.

קולקציית תומס סאבו אביב 2016, מתאפיינת בצבעים ואלמנטים הנקשרים בחופש, אביב וים. גם כאן, הצמידים מעוטרים בצבע קיצי ולוהט- הטורקיז.

צבע הטורקיז ידוע כצבע המסייע להרפיה המקנה תחושת הגנה ומופיע בהרבה קמעות כנגד עין הרע. הצמיד יכול להוות מתנה מקורית לחג הפסח- צמיד אלגנטי, בעל סגנון יוקרתי לנוכח שיבוץ היהלום במחיר נוח ותוספת הצ’ארם שהופכת את המתנה לרגשית וסמלית במיוחד (צילום: יחצ).

 karters tal tari

המותגים קרטרס ואושקוש הם כבר שמות נרדפים לבגדים שילדים לא רוצים להוריד. נוחים, איכותיים, ולא פחות חשוב – אופנתיים.

בקולקציית אביב קיץ 2016 משיקים המותגים קולקציית בגדים זוהרת בחושך – GLOW IN THE DARK. המותג קרטרס מציע מארז פיג’מות והמותג אושקוש מציע חולצות קצרות זוהרות בחושך. מארזי הפיג’מות של קרטרס כוללים סט של 3 פריטים: חולצה קצרה עם מכנס קצר ומכנס ארוך או סט של 4 פריטים: שני זוגות מכנסיים ארוכים, חולצה קצרה וחולצה ארוכה, שניתן לעשות ביניהם מיקס אנד מטץ’.

הפיג’מות האיכותיות עשויות 100% כותנה ומעוטרות בדפוסי דינוזאורים או חלליות שילדים אוהבים כאשר האלמנטים זוהרים בחושך.

מוצעות בטווח מידות רחב של 12 חודשים ועד 5 שנים .חולצות אושקוש הזוהרות בחושך עשויות 100% כותנה ומתהדרות בדפוסי טקסט ורובוטים מעולם הילדים. מוצעות במידות: 2-7 (גיל שנתיים עד שבע שנים). מחיר :מארז פיג’מות קרטרס- 89.90 שח למארז, חולצות קצרות אושקוש – 3 חולצות ב- 100 שח או 69.90 שח ליחיד (צילום: טל טרי).

 yahaz 3

בכל בית ישנם אלבומי תמונות ישנים מהדורות הקודמים שצוברים אבק על המדפים: הדפים מתיישנים, התמונות מצהיבות אט אט ונופלות ממקומן והם אינם אטרקטיביים לדפדוף.

בתוך דור או שניים כבר לא ניתן יהיה לזהות מי מצולם ונכס משפחתי רב ערך עלול לרדת לטמיון. בתקופת האביב כדאי לעשות סדר גם בתחום זה.

רשת חנויות הצילום “הלד” השיקה שרות חדש של סריקת אלבומי התמונות הישנים “מהבוידעם” והפיכתם לאלבום דיגיטלי אותו ניתן לשמור בקלות, להסתכל בו בכל עת במחשב או בסמארטפון ואף לשתף עם חברים ובני משפחה ברשתות החברתיות ובוואטסאפ, כך שמצולמים נוספים יוכלו להנות מהתמונות.

הגיבוי יכול לכלול גם הפקת אלבום מודפס ומעוצב המכיל את הצילומים הסרוקים כך שיהיה נוח וכיף לדפדף בו ולהעלות זיכרונות.

השרות מאפשר לסרוק את אלבומי תמונות של הסבא והסבתא, שבכל שנה מאבדים מאיכותם, תמונות ילדות עם ההורים, תמונות מלפני המהפכה הדיגיטלית, מזכרות מאנשים יקרים שנפטרו ועוד.

הפקת אלבום משותף יכולה להיות ארוע מגבש גם בארגונים: הזדמנות ללקט תמונות מבתיהם של עובדים ותיקים וכאלו שפרשו ולאחד אותם לאלבום שיהיה חלק ממורשת הארגון וישאר למשך שנים. הפקת האלבומים הדיגיטליים נעשית ב-24 סניפי הלד בערים וקניונים ברחבי הארץ

 scoop amiram ben ishai

רשת ההנעלה SCOOP משיקה קולקציית תיקים אופנתית ומרהיבה לקיץ 2016.

הקולקציה מציעה מגוון רחב של תיקים, שיעזרו לך בקיץ הקרוב למצוא את הפריט שאי אפשר בלעדיו – התיק! בקולקציית התיקים של רשת SCOOP ניתן למצוא את הטרנדים הכי חמים ובולטים בקטגורית התיקים מבמות האופנה הגדולות בעולם: תיקי ערב קטנים, תיקים בגודל בינוני המושלמים ליומיום ותיקי כתף גדולים.

צבעי התיקים בקולקציה כוללים את גווני הקיץ: צבעי פסטל, ניוד, לבן, ג’ינס, מטאלי ועוד. בנוסף, הקולקציה מציעה ארנקים נוחים בצבעים מטאליים ובצבעים נוחים ופרקטיים המתאימים לכל סט לבוש: כחול כהה, חום , צבע ברונזה. טווח מחירים: 99.90 ₪ – 249 ₪ (צילום: עמירם בן ישי).

 yahaz hul 4

כשהאביב מגיע, הפופולאריות של החצר והגינה עולים, כמו גם מרפסות השמש .אין לכם גינה, רק מרפסת שמש? זה הזמן לשדרג את גריל הגז או לרכוש חדש.

חברת ‘כרמל דיירקט’, המייבאת ומשווקת בישראל מגוון מותגים מובילים בעולם בתחום כלי הבית, אביזרי בישול ריהוט הגן החצר ועוד, מציעה פיתרון מושלם לחוויית צלייה המתאימה במיוחד למרפסות שמש, אך לא רק.

גריל גז חדשני ומסוגנן מדגם T2 הוא הפתרון האידיאלי להצבת גריל גז במרפסות שמש או גינה קטנה וצפופה. הגריל נייד, ומצוייד בגומחה חבויה המיועדת למיכל הגז. לגריל 4 מבערי נירוסטה ומפזרי להבה בציפוי פורצלן. מדפי הצד של הגריל מתקפלים, כך שאם המרפסת קטנה או צרה הם אינם תופסים מקום בעת האיחסון. משטח הצלייה בגודל 45X55 ס”מ ומשטח חימום ובישול בקומה השנייה.

לגריל שתי רשתות העשויות ברזל יצוק ומצופות פורצלן ואמייל. עוצמת חום גבוהות במיוחד: 48,000 BTU, מידות הגריל: 54 ס”מ (עומק), 120 ס”מ (גובה), 116 ס”מ (אורך).

מחיר מבצע: 3,100 שקלים במקום 3,500 שקלים (כולל כיסוי מהודר נגד מים). תוקף המבצע: 31.5.2016 ו/או עד גמר המלאי. הובלה לבית הלקוח בתוספת 350 שקלים / הובלה והרכבה בבית הלקוח 450 שקלים (גדרה עד חדרה) (צילום: יחצ חול).

 yahaz 5

לילות הקיץ הנוחים מעודדים יותר אנשים לצאת לריצה. לעיתים זאת גם האופציה היחידה לעסוק בספורט בחוץ בקיץ הישראלי החם.

מתאמני הלילה זוכים לקולקציה חדשה של Reebok עם זרחנים השומרים אותם גלויים ומפחיתים את הסכנה לתאונות. נעלי “ONE Cushion3 NITE” נוצרו מתוך מחשבה על ריצה בתנאי ראות קשים של שעות החשכה.

לכן, כחלק מהעיצוב שולבו מחזירי אור כמעט בכל חלקי הנעל. בשעות האור הם נראים כאלמנט עיצובי אך לאחר רדת החשכה הם משמשים כאמצעי זהירות ומקרינים הבזקי אור להגברת הנראות, אשר חשובה במקרה והריצה מתבצעת על כביש או במסלולי אופניים בפארק.

idan hakohen

משתמשים בקרם לחות בדרך קבע ומחפשים קרם שיצור את האפקט הטוב ביותר לעורכם? לאחר פיתוח ארוך ונסיונות רבים, שוורץ קוסמטיקה מציגים: קרם לחות חדשני לפנים המועשר בדבש אבוקדו.

קרם לחות לפנים הינו מוצר בסיסי בכל הקשור לטיפוח עור הפנים ולכן חשוב שהוא יהיה אוורירי ויכיל רכיבים המתאימים לעור הפנים. קרם הלחות החדש מסדרת הדבש של שוורץ קוסמטיקה מועשר בדבש אבוקדו, פרופוליס, שמנים וויטמין E.

סדרת הדבש הנה סדרה ייחודית שפותחה על ידי מעבדות חברת “שוורץ” בלמידת יתרונותיו של הדבש כמרכיב הזנה צמחי.

בזכות מבחן הזמן, תבונת הטבע והנסיון האנושי, מעניקים לנו הדבש והפרופוליס כלים יעילים בעלי עוצמה רבה בטיפול וטיפוח העור תוך מתן הזנה, חיוניות ומראה בריא. קרם הלחות מתאים במיוחד לימי האביב והקיץ מכיוון שהוא מעניק לעור הגנה, גמישות ורעננות מקסימאלית. מחיר: 9.908 ₪ (50 סמ”ק) (צילום: עידן הכהן).

 roi shar

חברת ‘כרמל דיירקט’, המייבאת ומשווקת בישראל מגוון מותגים מובילים בעולם בתחום ריהוט הגן והחצר, כלי הבית, אביזרי בישול, גרילי גז ועוד, מציעה לקראת יום העצמאות מגוון פתרונות פונקציונאליים להצללה איכותית של המרפסת הביתית, הגינה או החצר ויוצאת במבצע על שמשייה מדגם SUNFLEX של מותג השמשיות השוויצרי  GLATZ.

חברת GLATZ  השוויצרית, היא חברה הפועלת בעולם כ-120 שנים ומספקת פתרונות הצללה פונקציונאליים ושמשיות איכותיות ומעוצבות לחצר או למרפסת, במגוון בדים, סגנונות וצבעים.

החברה נחשבת באירופה למובילה בתחומה ומספקת את מוצריה ברחבי העולם כולו.

שמשיית SUNFLEX המציעה זרוע מתכווננת לפתיחה וסגירה קלה הודות לפונקציית המעצור. כמו כן, השמשייה ניתנת לסיבוב וקיבוע ב-360 מעלות. ניתן להטות את גג השמשייה לאחור או לקבעו בעמדות הקבועות מראש – שזו חדשנות בתחום השמשיות בישראל.

ניתן להזמין את השמשייה בצורת מרובע בגודל 300/300 ס”מ או בצורה עגולה בקוטר 350 ס”מ. בד השמשייה: 100% פוליאסטר 180 גר’ (רמה1). השמשייה מגיעה בצבע לבן. וכעת במחיר מבצע: 2900 שקלים במקום 3500 שקלים. המבצע בתוקף עד ה-31.5.2016 ו/או עד גמר המלאי.

(המחיר אינו כולל הובלה והתקנה ובכפוף לתקנון המבצע בחברה) (צילום: רועי שר).

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות