נתניהו לא נשאר חייב לדיוויד קמרון: “שכחת כמה עובדות על ירושלים”

ראש ממשלת בריטניה דיוויד קמרון כינה את הבנייה הישראלית סביב השכונות הערביות במזרח ירושלים "מזעזעת" • נתניהו השיב לו: "רק ריבונות ישראל מבטיחה לתושבים הערביים בעיר אמצעי חיים הסדירים שלא נהנים מהם אחיהם ברחבי המזרח התיכון"
דוד ליבוביץ
ט"ז אדר א' התשע"ו / 25.02.2016 21:50

לאחר שראש ממשלת בריטניה דיוויד קמרון כינה את הבנייה הישראלית סביב השכונות הערביות במזרח ירושלים “מזעזעת” – , מגיעה התגובה של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

“רק ריבונות ישראל מבטיחה לתושבים הערביים בעיר כבישים, מרפאות, מקומות תעסוקה וכל שאר אמצעי החיים הסדירים שלא נהנים מהם אחיהם ברחבי המזרח התיכון”, אמר נתניהו.

ראש הממשלה, שהגדיר את קמרון כ”ידיד של ישראל”, הוסיף ואמר: “ידידי דיוויד קמרון, כנראה ששכח כמה עובדות יסוד על ירושלים. רק ריבונות ישראל מונעת מדאע”ש וחמאס להבעיר את המקומות הקדושים, כמו שהם עושים ברחבי המזרח התיכון”.

עוד הוסיף נתניהו ואמר: “רק ריבונות ישראל בירושלים שומרת על שלטון החוק לכולם, דבר שלא קיים לא בעירק, לא בתימן, לא בסוריה, לא בלוב ולא בחלקים נרחבים של העולם הערבי לרבות ברשות הפלסטינית וגם בעזה. רק ריבונות ישראלית מבטיחה את כל זה וחשוב שחברינו באירופה יזכרו את העובדה הפשוטה הזאת”.

ראש הממשלה התייחס גם לגל הטרור: ״הטרור הזה שונה מטרור אחר. הטרור הזה סופי אך זה ייקח זמן. זה מפגש בין הסתה לילדים בעיקר שמאפשר לאותו נער ונערה למצוא סכין או מספריים ולנסות לדקור יהודים אזרחים חיילים ושוטרים. את הדבר הזה פרקטית קשה מאד למנוע, אתה לא יכול להיכנס לכל מטבח.

“הדבר החשוב ביותר הוא הריסת הבתים. יש לדבר הזה אפקט לא רע בכלל. ראיתי שהדברים לוקחים יותר מדי זמן ולכן וכל יום ראשון אני מזמן את כל גורמי הביטחון והמשפט ושואל אותם כמה בתים של מחבלים הרסו השבוע וכמה יהרסו השבוע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מפיחות הגזים עם התפילין בכותל קבלו שטח מנתניהו , אז זה גרן תגובת הגוי והרה״מ לא מבין
    01/03/2016 13:37
    קרבוסילן רפורמי
  1. ר-פורמי זה כנוי לר הכון
    א) זה נוטריקון רב פורימי וזה גם לא מוצלח כי מההבדח בין רפורם לקאדי [ק] וכומר שנהם בסל הכח שינו לגמרי תיהדות
    ב)אכן באמת הם פורמים תעם היהודי אז הם לא ר-פורמים אלא פורמים