מודיעין עילית: כך נראה כביש אחרי חצי שנה של עבודה

העבודות על הכביש המחבר בין קרית ספר לשכונות גרין פארק וחפציבה החלו כבר לפני חצי שנה • בינתיים התושבים נוסעים במהמורות ועל אבנים - וכל נסיעה הופכת לסיוט
יוני הראל
ג' סיון התשע"ד / 01.06.2014 12:28

עוד הזנחה במודיעין עלית? העבודות לשיפוץ הכביש המחבר בין קרית ספר לחפציבה נמשכות כחצי שנה, והתושבים נאלצים לנסוע בכביש עם מהמורות ואבנים.

לפני כחצי שנה החלו העבודות לשיפוץ והרחבת הכביש, המחבר בין קריית ספר לשכונות גרין פארק וחפציבה. כחלק מהשיפוצים נערכו גם עבודת תשתיות, בעיקר בתשתיות המים. אלא שהעבודות נמשכות ונמשכות, והתושבים לא רואים את הסוף.

תושבים שפנו לחרדים10 מספרים, כי העבודות במקום מתבצעות פעמיים בשבוע, וגם אז רק מספר פועלים קטן מגיע למקום, כשלעיתים מדובר על שנים-שלושה פועלים בלבד – מה שגורם להתמשכות העבודות.

הסחבת הזו גורמת לסבל של ממש לתושבים, שנאלצים לנסוע בכביש משובש, מלא מהמורות, אבנים וברזלים. הרכבים נהרסים, התנועה מתעכבת וכל נסיעה להקפיץ את הילדים בבוקר ללימודים בקרית ספר, הופכת לסיוט.

ק’, תושב השכונה, מספר: “הגישה לחפציבה ולגרין פארק למעשה כמעט וחסומה. הרכב שלי כבר נהרס מהנסיעות האלה, מדי יום אני נוסע לקרית ספר ללימודים, ולבתי הספר של הילדים, וזה סיוט. כל הנסיעה הרכב מקפץ ומקרטע, והילדים סובלים מזה. וזה לא יום ולא יומיים”.

 יצוין, כי במודיעין עלית אין תאגיד מים עירוני, הנפרד מהעירייה, כבשאר הארץ, ומחלקת המים היא חלק בלתי נפרד ממחלקות העירייה ונמצאת באחריותה המלאה.

שיפוץ הכביש מתבצע על ידי החברה לנתבי ישראל (מע”צ), ועבודות התשתית במקום מתבצעות בפועל על ידי חברת מקורות, באמצעות קבלן חיצוני שזכה במכרז.

את תגובת עיריית מודיעין עלית לא ניתן היה להשיג, מאחר והיא אינה מגיבה לאתרי אינטרנט. תגובת מקורות ומע”צ טרם נתקבלה, לכשתתקבל נפרסמה.

כביש מודיעין עיליתכביש מודיעין עיליתכביש מודיעין עילית

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הם לא מגיבים לאתרי אינטרנט...
    08/06/2014 14:42
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. צדיקים,
    הם גם לא מגיבים לפניות הציבור…
    צדיקים מאוד.