השמאל תוקף את הרבצ”ר. הסיבה: רקד בחתונה עם מחבר ‘תורת המלך’

ח"כ עמר בר לב קורא לפתוח בהליכים כנגד הרב הצבאי הראשי רפי פרץ, לאחר שתועד רוקד בחתונה עם הרב יצחק שפירא, מחבר הספר 'תורת המלך': "ספר אלים וגזעני שגונה על ידי גורמים מכל הקשת הפוליטית"
אליעזר היון
ו' אדר א' התשע"ו / 15.02.2016 20:27

הרב הראשי לצה”ל מסתבך? סירטון וידאו בו תועד הרב הראשי לצה”ל, הרב  רפי פרץ, רוקד בחתונה עם הרב יצחק שפירא, מחבר הספר ‘תורת המלך’ – מעורר סערה.

הסרטון, שצולם בחתונה שנערכה בשבוע שעבר באולם שירת ירושלים – האולם בו התקיימה ‘חתונה השנאה’ – פורסם על ידי העיתונאי יאיר שרקי  בחדשות 2.

בעקבות כך פנה ח”כ עמר בר-לב מהמחנה הציוני לרמטכ”ל גדי איזנקוט על מנת שיפעל בדחיפות נגד הרב הראשי לצה”ל.

 “הרב הצבאי לצה”ל הגיע לחתונה לבוש מדי צה”ל ובכך הוא מייצג את צה”ל ומפסיק להיות אדם פרטי”, כתב בר-לב.

בר-לב הוסיף כי הספר ‘תורת המלך’ הוא “ספר אלים וגזעני שגונה על ידי גורמים מכל הקשת הפוליטית והחברתית במדינת ישראל. בספר מפורטת קריאה מפורשת לאלימות והסתה גלויה”.

במהלך הריקוד הרב הראשי לצה”ל והרב יצחק שפירא החליפו ‘כובעים’, כשהרב פרץ חובש את כובעו של הרב שפירא, והרב שפירא חובש את הכומתה של הרב הראשי.

החלפת הכובעים קיבלה גם היא התייחסות של בר לב: “תא”ל פרץ מעניק בכך גושפנקא ותמיכה סמלית בשם צה”ל לאדם שחתר תחת שלטון החוק וודאי לא יכול להיות מזוהה עם ערכי צה”ל”.

בר-לב הדגיש: “על אף שמחבר הספר לא הועמד לדין פלילי, הרי קיים קונצנזוס ערכי וחברתי שלספר כמו תורת המלך אין מקום בארון הספרים הישראלי והיהודי”. בסיום פנייתו ביקש בר-לב מאיזנקוט “לנקוט בהליכים אותם תראה לנכון כנגד הרב הראשי לצה”ל”.‎

מצה”ל נמסר אתמול בתגובה: “הרבצ”ר הגיע לחגוג עם משפחת החתן שאביו שירת עד לא מכבר כרב בצה”ל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות