“תבע והשמיץ”: משפחת נתניהו מגיבה על החלטת ביהמ”ש

משפחת נתניהו מגיבה על פסק הדין בתביעה של מני נפתלי נגד המדינה - ומבהירה: "התמונה המצטיירת בפסק הדין רחוקה מהמציאות במעון ראש הממשלה" • "בית הדין בחר להקדיש חלק ניכר מהחלטתו לגברת נתניהו, שכלל לא הייתה צד במשפט"
ב' אדר א' התשע"ו / 10.02.2016 23:22

בני הזוג נתניהו הגיבו הערב (רביעי) לפסק הדין של בית הדין האזורי לעבודה בירושלים ודחו את הטענות נגד שרה נתניהו.

“התמונה המצטיירת בפסק הדין רחוקה מן המציאות במעון ראש הממשלה”, נמסר ממשפחת נתניהו. “מצערת העובדה שאף שבית הדין דחה כ-90% מהתביעות הכספיות של מני נפתלי, בית הדין בחר להקדיש חלק ניכר מהחלטתו לגברת נתניהו, שכלל לא הייתה צד במשפט”.

“נפתלי לא תבע את גברת נתניהו אלא את מדינת ישראל, ואגב כך השמיץ והכפיש את רעיית ראש הממשלה”, הוסיפו, “אך כיוון שהגברת נתניהו לא הייתה צד למשפט, היא לא הייתה יכולה להביא עדים שמבססים את דבריה ומוכיחים את אמיתותם”.

“עובדים רבים במעון ראש הממשלה, ובהם מנהלי הבית בשנים האחרונות, מעידים על יחס מצוין, חם ואנושי שהם מקבלים מרעיית ראש הממשלה, וכי מעולם לא נתקלו בהרמת קול או ביחס מעליב”, נמסר עוד בהודעה. “לצערנו הרב, כל אלה אינם נמצאים בפסק הדין”.

בית הדין לענייני עבודה בירושלים קיבל היום את תביעתו של אב הבית במעון ראש הממשלה לשעבר מני נפתלי וחייב את המדינה בתשלום פיצויים בסך 170 אלף שקלים.

בפסק הדין קיבלה השופטת דיתה פרוזי’נין את טענתו של נפתלי כי היה נתון לתנאי העסקה פוגעניים בתקופת עבודתו במעון ראש הממשלה, וכי הוא זכאי לפיצוי בשל כך.

השופטת קבעה גם כי המדינה הפרה את הוראות חוק הודעה לעובד ולמועמד לעבודה ובשל כך ובשל הטעייתו נפסקו לנפתלי פיצויים נוספים.

נפתלי עבד כאב בית במעון ראש הממשלה במשך כ-20 חודשים והתפטר באוגוסט 2012.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות