אובמה מגיע אל השגרירות • נתניהו: “מה שקרס זה הדיבורים על קריסה”

על פינוי שני הבתים בחברון: "ברגע שיאושרו תהליכי הרכישה אנחנו נאפשר את אכלוס הבתים. תהליך הבדיקה מתחיל היום. נעשה אותו מהר ככל האפשר"
נחמן גור
י"ד שבט התשע"ו / 24.01.2016 12:26

ראש הממשלה בנימין נתניהו הבהיר הבוקר (ראשון), בפתח בישיבת הממשלה, כי ברגע שייבדקו ויאושרו תהליכי רכישת שני הבתים הממוקמים סמוך למערת המכפלה בחברון – הם יאוכלסו.

נתניהו אמר: “הממשלה תומכת בהתיישבות בכל עת בייחוד בימים הללו שבהם היא נתונה מול מתקפת טרור – ומתייצבת בנחישות ובאומץ לב מול פיגועי טרור. באותה נשימה אנחנו מדינת חוק ועלינו לכבד את שלטון החוק. ברגע שיאושרו תהליכי הרכישה אנחנו נאפשר את אכלוס שני הבתים בחברון כפי שקרה במקרים דומים בעבר”.

“תהליך הבדיקה מתחיל היום”, אמר נתניהו, “נעשה אותו מהר ככל האפשר. בכל מקרה אם הוא לא יסתיים תוך שבוע, אני אדאג שיימסר דו”ח מצב לקבינט”.

נתניהו התייחס גם ליחסי ישראל וארה”ב: “אני מבקש להודות לנשיא אובמה שהחליט לבוא ולהיות נוכח באירוע של ציון יום השואה בינלאומי בשגרירות ישראל. נשיא ארה”ב לא היה בשגרירות ישראל הרבה שנים. זו עוד עדות לכך שהיחסים בין ארה”ב וישראל, חרף חילוקי דעות שעולים מעת לעת – חזקים ואיתנים מאוד”.

נתניהו עקץ: “אנחנו שמענו בשנים האחרונות דיבורים על קריסת היחסים. מה שקרס זה הדיבורים על הקריסה. היחסים המיוחדים האלה באים לידי ביטוי בהרבה מאוד מישורים. אחד מהם כמובן הוא המזכר שאנחנו מנסים לגבש עם ארה”ב על חבילת סיוע לעשר השנים הבאות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות