הנשיא בבית של דפנה הי”ד • הבעל: הפתרון האמיתי הוא אהבה

נשיא המדינה קיים הבוקר ביקור תנחומים בבית משפחתה של דפנה מאיר הי"ד ביישוב עתניאל • נתן : "המסר שאני מבקש להעביר - להפסיק לצחצח חרבות. חפשו את המאחד" • ריבלין לבת הבכורה רננה: "הקשבתי, יחד עם העם כולו, לדברים המופלאים שאמרת על אמא ז"ל. השראה של ממש"
נחמן גור
י"א שבט התשע"ו / 21.01.2016 14:22

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, קיים הבוקר (חמישי) ביקור תנחומים בבית משפחתה של דפנה מאיר הי”ד שנרצחה ביום ראשון בפיגוע הדקירה בפתח ביתה ביישוב עתניאל.

נשיא המדינה הביע את צערו וחיבק את המשפחה בחום.

נתן, בעלה של דפנה, פנה בקריאה מרגשת לחיפוש אחר האחדות והפסקת השנאה ואמר: “המסר שאני מבקש להעביר, ועליו חזרתי בפני כל המנחמים, הוא להפסיק לצחצח חרבות – חפשו את המאחד. את השונה אנחנו יודעים ומכירים, די לנו בזה. הפתרון האמיתי הוא אהבה. אני מדבר עם הילדים שלי ערב ערב ולא שמעתי מהם מילה של שנאה”.

הנשיא הביע את התרגשותו מהדברים ואמר: “הדברים שלך חודרים אל הלב ומהדהדים בארץ כולה, אלו מילים שצריכות להנחות את כולנו”.

בשיחתו עם רננה, בתה הבכורה של דפנה הי”ד אמר הנשיא: “הקשבתי, יחד עם העם כולו, לדברים המופלאים שאמרת על אמא ז”ל. הקשר הקרוב שלכן, והאופי הנדיר שעליו סיפרת, אלו השראה של ממש”.

ריבלין הוסיף: “דפנה ז”ל ומעשיה היו מלאי אהבה לאדם כאדם”.

נתן הביע תקווה כי אלו הדברים שבזכותם יזכרו את דפנה ואמר: “זה מה שאני מבקש שייזכר. דפנה ראתה כל אדם כאדם ולמדה ערבית כדי לטפל בבני אדם. דפנה היא קורבן אישי וקורבן ציבור. אני מקווה שקורבן הציבור שלה ייזכר במעשיה לטובת האדם כאדם. היא האמינה כמו שאנחנו מאמינים שלאהבה יש כוח גדול יותר מלשנאה”.

הנשיא סיכם: “העם שלנו, מקשיב לכם קשב רב. העם שלנו יזכור את דפנה בזכות מעשיה”.

בסיום הביקור נטע הנשיא עץ דפנה מחוץ לבית המשפחה לזכרה של דפנה ז”ל, יחד עם בני משפחתה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רחפן
    21/01/2016 14:28
    מיכאל הכהן אל חדד
  1. רחפן