אחת מ-3 הזוכים ב’פאוורבול’: עובדת של הנגיד שלמה יהודה רכניץ

הנגיד שלמה יהודה רכניץ רכש 25,000 כרטיסי הגרלה ל'פאוורבול', אותם חילק כשי לעובדיו • עדיין לא ברור אם הכרטיס הזוכה הוא מהכרטיסים שהעניק • הזוכה: אם לשבעה, אחות המטפלת בקשישים בבית אבות סיעודי בבעלות רכניץ • "זה מטורף, אבל הזוכה סיימה את המשמרת שלה"
נתן פרל
ה' שבט התשע"ו / 14.01.2016 23:48

עובדת של הנגיד שלמה יהודה רכניץ, אחד מגדולי התורמים לעולם התורה, היא אחת משלושת הזוכים בפרס הגדול של 1.6 מיליארד בהגרלת ה’פאוורבול’ הגדולה בהיסטוריה. כך דווח אתר לייקווד סקופ.

דוד לוי, מנהל בית אבות סיעודי של רכניץ בפמונה שבקליפורניה, סיפר ל’לייקווד סקופ’, כי רכניץ רכש 25,000 כרטיסי ‘פאוורבול’, אותם חילק כשי לעובדיו ברשת בתי האבות שבבעלותו, לקראת ההגרלה.

יחד עם זאת, לא ברור עדיין האם הכרטיס הזוכה הוא אחד מהכרטיסים שרכש והעניק לעובדת או שהוא נרכש על ידה.

לפי המנהל דוד לוי, לזוכה – אחות המטפלת בקשישים בבית אבות סיעודי שבבעלותו של רכניץ – יש שבעה ילדים. לדבריו, האחות כל כך מסורה לעבודתה, שהיא סיימה את המשמרת שלה בבית האבות, למרות שקיבלה את הבשורה ששינתה את חייה תוך כדי העבודה.

“אולי זה לא ‘הכה’ אותה, אבל היא נשארה עד סוף המשמרת שלה,” אמר לוי, שסירב לחשוף את שמה של האישה.

לוי סיפר כי האישה למדה שהיא זכתה בפרס הגדול כאשר אחד מילדיה, אמר לה לבדוק את המספרים.

“היא הוציאה את הכרטיס וראתה יחד עם עם אחיות אחרות, והן אמרו, ‘גברתי, אנחנו  חושבות שאת זכית”, סיפר לוי. “זה מטורף, אבל היא סיימה את המשמרת שלה. זה פנטסטי. וזה מראה לך מי היא. היא הייתה כאן כל כך הרבה שנים. היא דואגת לדיירים”.

לוי הוסיף: “זה מדהים. אני עדיין לא יכול להאמין לזה. אבל אתה יודע מה, זה יכול לקרות בכל מקום, אז למה לא כאן?”

הזוכה, שחייה השתנו כעת בצורה בלתי נתפסת, תחלוק את הפרס של 1.6 מיליארד דולר עם שני זוכים אחרים מממדינות טנסי ופלורידה.

היא תוכל לבחור האם לקבל מיד את הפרס במזומן או לקבל את הסכום המלא שינוכה ממס ויתפרס על תשלומים במשך 29 שנים.

ויש גם טוויסט מעניין: הגימטריה של מספרי הכדורים שעלו בהגרלה – 4, 8, 19, 27, 34 וPB 10 – הוא 102, המהווה את אותו גימטריה כמו המילה ‘אמונה’.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות