ליצמן: “כגודל הפופולאריות, אני יכול ליפול ברגע ואז זה חילול ה'”

השר יעקב ליצמן התייחס לזכייתו במקום הראשון בסקר שביעות רצון: "זה בהחלט קידוש ה' . לקחתי את תיק הבריאות לכתחילה, לא בדיעבד - זה ההבדל. אני מתמקד בבריאות, לא מתעסק עם אובמה וכל השטויות..." • "חושב שכחלון ודרעי מגיע להם הרבה יותר קרדיט, הם דואגים לחלשים"
יוני גרין
כ"ט טבת התשע"ו / 10.01.2016 10:26

שר הבריאות יעקב ליצמן התייחס הבוקר (ראשון), בראיון שהעניק לתוכנית ‘ישר ולעניין’ עם דודי שוומנפלד ויקי אדמקר בתחנת הרדיו ‘קול ברמה’, לזכייתו במקום הראשון בסקר שביעות הרצון של הציבור על תפקוד שרי הממשלה.

“זה בהחלט קידוש ה’ שיהודי חרדי יכול להיות פופולארי, עצם הדבר זה קידוש ה'”, אמר ליצמן. “אל תשכח שאין אחוזים גבוהים של חרדים במדינה. משתדלים לעזור לכל האנשים לא משנה יהודי חרדי, חילוני או ערבי, אני מניח שבסופו של דבר מכירים בזה”.

ליצמן הוסיף: “לקחתי את תיק הבריאות לכתחילה, לא בדיעבד – זה ההבדל. אני מדבר על הקדנציה הנוכחית, אני לא לוקח את זה כתחנת מעבר למשרד אחר, אני מתמקד בבריאות, לא מתעסק עם אובמה וכל השטויות…”

על הפופולאריות שלו בציבור, אמר ליצמן: “זה התחיל בביקורי פתע, הביקור פתע התחיל בקדנציה הקודמת וזה הזניק אותי בהרבה נקודות, למרות שהייתי סגן שר. שבוע שעבר הייתי בארה”ב, וחתמתי הסכם עם שרת הבריאות האמריקנית, אז בין הדברים אמרתי לה שאני יכול לתת לה טיפ להיות פופולארית – לעשות ביקורים בבתי חולים, אבל אני מסייג את הכל, כי הכל זה סעייתא דשמיא בסופו של דבר”.

ומה הוא היה משיב לו היה מתבקש לענות על הסקר בו זכה לפופולאריות?

ליצמן: “הייתי משנה הרבה דברים, אני חושב ששר האוצר והשר דרעי מגיע להם הרבה יותר קרדיט, הם דואגים לחלשים, מה שלא עשה אף שר אוצר בעבר. תראו את דרעי היום, שמכניס לתוקף גם את המים וגם את התחבורה, הוא עשה הרבה דברים, משום מה זה לא בא לידי ביטוי בסקרים, אין לי מושג למה, כפי שלא ברור לי למה לי כן”.

לדבריו, “היעד הבא זה צריך לשמור, שחלילה וחס לא ניפול, כי כגודל ההצלה שאני הכי פופולארי, אני יכול ליפול ברגע ואז זה חילול ה’. אני צריך לעבוד קשה בשביל לשמור על זה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שכר שיחה נאה
    11/01/2016 00:41
    קורא
  1. יישר כוח