מה יעשה הח”כ החדש של הליכוד בכנסת והאם ייפגש עם סמוטריץ’?

אמיר אוחנה, חבר הכנסת החדש של סיעת הליכוד בכנסת, לא ציפה שאלו יהיו הנסיבות שיובילו את כניסתו לכנסת: "יש לסילבן שלום זכויות רבות לאורך שנים רבות. לא צריך לעשות מהמקרה הזה חזות הכל"
נחמן גור
ט' טבת התשע"ו / 21.12.2015 09:14

אמיר אוחנה, חבר הכנסת החדש של סיעת הליכוד, שנכנס בעקבות פרישתו של השר סילבן שלום מהחיים הפוליטיים, אמר בראיון שהעניק הבוקר (שני) לגלי צה”ל כי לא אלו הנסיבות בהן קיווה להיכנס לכנסת.

לטעמו אין לשכוח לשר הפורש את זכויותיו: “יש לו זכויות רבות לאורך שנים רבות. לא צריך לעשות מהמקרה הזה חזות הכל, כאילו זה כל מה שהוא עשה בשנותיו הרבות בציבוריות הישראלית”.

אוחנה הזכיר את העובדה שבדומה לשר סילבן שלום, גם הוא גדל בעיר באר שבע – ואמר: “באר-שבעי יוצא ובאר-שבעי נכנס”.

ומה יעשה בכנסת? אוחנה: “בישראל, להבדיל ממדינות אחרות בעולם, אתה קודם כל עוסק בעניינים המדיניים והביטחוניים. אין ספק שאני אמשיך להיות כתובת, כמו לפני שהייתי ח”כ, לבני קהילת הלהט”ב. אני חושב שאנחנו נמצאים במקום טוב, אבל אנחנו יכולים להיות במקום טוב יותר”.

אוחנה נשאל על פגישה אפשרית עם ח”כ בצלאל סמוטריץ’ מהבית היהודי, והשיב כי איננו שולל את האפשרות להיפגש אתו: “אני מניח שתהיה פגישה, אני מניח שתהיינה מחלוקות, אבל זה לא שונה מהמחלוקות שיהיו לי בטח עם חברי כנסת מסיעות אחרות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה ח
    21/12/2015 19:30
    יעקב
  1. ועוד יש לה מטה חרדי????