בובות ההסתה ישמשו להסברה: יישלחו לשגרירויות בעולם

4000 בובות ההסתה רעולות הפנים, שנועדו להסית ילדים פלסטינים, יועברו ביוזמת סגנית שר החוץ לנציגויות ישראל בעולם כדי להמחיש את ההסתה הפלסטינית שמגיעה לכל הגילאים
נחמן גור
ג' טבת התשע"ו / 15.12.2015 09:11
4000 בובות ההסתה שהגיעו מאיחוד האמירויות במפרץ הפרסי בדרכן לרשות הפלסטינית ונלכדו במכס בחיפה, ישוגרו לעשרות שגרירויות ישראל בעולם –  עם הוראות כיצד להשתמש בבובות, להמחשת ההסתה הפלסטינית שמגיעה לכל הגילאים, גם לילדים הצעירים ביותר.
“הבובות היו בדרכן לרשות הפלשתינית במטרה אחת ברורה – הרעלת מוחם של ילדים קטנים”, אומרת סגנית שר החוץ ח”כ ציפי חוטובלי. “הנחיתי להראות לאותן מדינות בעולם שמזרימות כסף לרשות הפלסטינית שעד שלא יחול שינוי דרמטי במערכת החינוך ובנרטיב של ההנהגה הפלסטינית שרק זורע פחד ושנאה – לא נוכל לקיים שום דיאלוג עם שכנינו”.
הבובות שנתפסו 

לבושות בצבעי דגל פלסטין עם הכיתוב “ירושלים לנו” ו”ירושלים, אנחנו באים”, פרצופן רעול פנים והן אוחזות אבן בידן.

לאחר פריקתן, נותבו המכולות לבדיקה פיזית באתר המשקף של המכס, ובבדיקה נתגלה כי במכולות יובאו ‘בובות הסתה’ וטובין לא מוצהרים נוספים כגון: נורות, גפות לנעליים צבאיות ועוד.

לפי הצהרת היבואן, המכולות אמורות היו להכיל פריטי הלבשה, שטיחים ומוצרי פלסטיק. הסחורה עוכבה עד לסיום חקירה של יחידת היס”מ (יחידת סמים מכס) של מכס חיפה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות