ח”כ אורן חזן: “מאז העימות עם קארין אלהרר – מאיימים על חיי”

מזהיר: "זה שאני איש ליכוד לא אומר שדמי מותר. אם מישהו יירה בי אז אולי תתעוררו" • מצהיר: "אני הסמל של הליכוד. עם כל הכבוד ליושב ראש הכנסת ולכמה שרים, מי שמשפיעים בליכוד אלו הפעילים - ומאות פעילים הגיעו לאירוע הדלקת הנרות שלי"
יוני גרין
א' טבת התשע"ו / 13.12.2015 11:18

ח”כ אורן חזן מהליכוד טען הבוקר (ראשון), בראיון שהעניק לאפי טריגר בגל”צ, כי מאז העימות במליאת הכנסת מול ח”כ קארין אלהרר מיש עתיד, הוא מקבל איומים על חייו.

“אני מקבל תגובות כמו ‘תמות’, ‘תירה לעצמך כדור בראש’ ועוד פניני חוכמה”, סיפר. “זה שאני איש ליכוד לא אומר שדמי מותר. אם מישהו בסוף ייקח את זה ברצינות וירה בי אז אולי תתעוררו, אבל אני מקווה שלא יהיה מאוחר מדי”.

הוא הוסיף: “איפה קארין אלהרר החצופה הזו, שהתירה את דמי במליאה, שעד לרגע זה לא קמה והתנצלה על זה שייחלה למותי?…” תהה. “אני לא חושב שנטפלים אליי סתם, אני הסמל של הליכוד, חד משמעית. ראש הממשלה ואני חברים באותה סיעה, אנחנו חברים גם מעבר”.

ח”כ חזן התייחס לדו”ח מבקר המדינה בעניינו, לפיו הגיש תצהיר שקרי וטען שלא הוציא כספים במסע בפריימריז, על אף ששילם עשרות אלפי שקלים. “על מה שידעתי ועשיתי – הצהרתי, כשנשאלתי על ידי המבקר הסברתי שלא ידעתי שעליי להצהיר על שאבא שלי עשה לי, והבאתי לו דו”ח מתוקן”, אמר חזן, “לא נעשה פה שום דבר בידיעה, אם נעשתה טעות זה בתום לב, בלי שום כוונה.

“אין לי מה להסתיר, אני באתי למערכת הציבורית כדי להישאר, לא כדי להיות אפיזודה חולפת, אלא כדי לשרת את הציבור במשך שנים רבות. עם כל הכבוד ליושב ראש הכנסת ולכמה שרים, מי שמשפיעים בליכוד אלו הפעילים – ומאות פעילים הגיעו לאירוע הדלקת הנרות שלי בשבוע שעבר, ככה אי אפשר להגיד חלילה וחס שהמפלגה שלי מתנערת ממני”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות