אריה ארליך מתנצל על טורו מעורר הסערה ב’משפחה’: “הטעות – שלי”

בטורו השבועי מבקש סגן עורך משפחה את סליחתם של הקוראים שנפגעו מדבריו שהתפרסמו בשבוע שעבר: "לאף אחד מקוראי העיתון לא מגיע לחשוב ולו בטעות – שהוא קורא טור שמבקש מטרוריסטים שפלים לכוון את נשקם לאוכלוסיות אחרות ולהניח רק לחרדים"
קובי פינדרוס
כ"ג חשון התשע"ו / 05.11.2015 20:14

מודה ועוזב ירוחם: עיתונאי ‘משפחה’ אריה ארליך שפרסם בשבוע שעבר טור שעורר סערה ציבורית עזה, בעקבות מה שהשתמע כפנייה למחבלים שלא לרצוח חרדים שאינם עולים להר הבית, מבקש השבוע את סליחת קוראי העיתון, ובפני כל מי שנפגע מדבריו.

“סליחה קוראים נכבדים, על פעלול אירוני שגם אם נכתב כמבוא למאמר שלם… עדיין התוצאה השגויה רובצת לפתחי, מוטלת על שכמי, מצריכה את התנצלותי. אז הנה התנצלותי הכנה מסורה בזו. אתי תלין משוגתי. סליחה קוראים נכבדים”.

ארליך מציין כי אין לו טענות על מי שנפגע מדבריו: “אין לי שום זכות להלין על יהודי טוב שנתקל בצילום הקטע לבדו והתמלא חלחלה מוצדקת. אין לי אפשרות לבא בתלונות כלפי יהודי שהשתכנע שיש בראשית הטור רמיזה להתרת דם”.

12188985_706599886147674_5476634104378411561_n (1)

ארליך מדגיש כי הוא אינו מבקש להתחמק מאחריות לדברים: “זה לא הזמן להצטדק ולהסביר ולתרץ. זה כן הזמן להתנצל ולהודות בשגגה. הטעות הזו היא שלי. לאף אחד מקוראי העיתון והטור – לא מגיע לחשוב ולו לרגע ולו בטעות – שהוא קורא טור שמבקש מטרוריסטים שפלים לכוון את נשקם לאוכלוסיות אחרות ולהניח רק לחרדים”.

לדבריו של ארליך, על אף שבלתי הגיוני לחשוב שמישהו התכוון באמת להתיר את דמם של אוכלוסיות אחרות, “‘הרגע הזה הגיע משום שהקטע שנועד לשמש גימיק להמחשת רעיון הפוך לחלוטין, יצא מכלל שליטה, הובן שלא כהלכה והביא להשחרת בפני הציבור החרדי, להשחרת פני העיתון, ולהשחרת כותבת השורות, כביכול מישהו מסוגל לגלות הבנה לרצחנות הפלסטינית”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    התנצלות
    06/11/2015 09:50
    דוד
  1. כל המאמר המביש הוא רק סיפטום והוא נובע מה’דעת תורה,’ מההשקופה המעוותת, ואחרון חביב מרגש נחיתות שצריך להתרפס בפני הרשע/הגוי/היצר הרע ועוד. והוא התנצל כי הפעם לצערו לא הלך לו אבל הקיבעון המחשבתי השפלותי של הכותב הנכבד נשאר גם נשאר בתקווה בשבילו שבפעם הבאה ילך לו

  2. הטענות לוועדת הרבנים ולעורכי העיתון
    06/11/2015 11:15
    שמואל
  3. אין לי טענות לאריה ארליך על הטור שכתב
    הטענה שלי היא בראש ובראשונה לעורך המגזין ואחריו לעורך העיתון – איך הם נתנו לפרסם כזה טור שמתפרש בדיוק הפוך מכוונת המשורר.
    כל הזמן אומרים לנו שהעיתון מפוקח ע”י וועדת רבנים – איפה הפיקוח שלהם??? את מה הם בודקים??

    והכי חמור איפה התגובה שלהם וההתנצלות שלהם על הטור שהתפרש כפוגעני וכהסתה .