התקשורת רודפת את נתניהו? אילנה דיין בהתבטאות מפתיעה

העיתונאית הוותיקה של הערוץ השני מודה כי חלקים מסוימים בתקשורת הרוויחו ביושר את הביקורת של נתניהו - הטוען לרדיפה כנגדו וכנגד משפחתו • אלון בן דוד מערוץ 10: "לפעמים פגענו באשתו של ביבי להראות שאנחנו משוחררים. חרגנו מהאתיקה"
אליעזר היון
כ"ג חשון התשע"ו / 05.11.2015 18:40

התקשורת רודפת את נתניהו? עיתונאית בכירה בערוץ 2 תומכת בגירסת ראש הממשלה, ומודה כי “חלקים מסויימים בתקשורת הרוויחו ביושר  את הביקורת של נתניהו”.

אילנה דיין, מגישת תכנית עובדה בערוץ השני, נשאלה בראיון בעיתון ‘גלובס’ אודות טענותיו של ראש הממשלה כנגד התקשורת הישראלית בכלל ורשת ‘ידיעות אחרונות’ בפרט וענתה: “בלי להיכנס לשמות, חלקים מסוימים בתקשורת הרוויחו ביושר את הביקורת הזאת של נתניהו. במשך שנים נתניהו לא קיבל יחס הוגן בתקשורת. במקום הזה אני יכולה להבין אותו”.

דבריה המפתיעים של דיין מצטרפים לאמירה לא צפויה של הפרשן הצבאי של ערוץ 10 ומגיש תכנית ‘שישי’  – אלון בן דוד, כי הערוץ בו עובד חרג לא פעם מהאתיקה בכל הקשור לסיקור ראש  הממשלה ורעייתו.

“לפעמים, האמת, הגזמנו. כשקנה אותנו רון לאודר ודווקא בפרינציפ על היום שהוא נכנס לערוץ עשינו כתבות נגד ביבי שלא היו מוצדקות עיתונאית”, אמר בן דוד בכנס מנהיגות ומצויינות, והודה כי לפעמים “פגענו באשתו של ביבי כדי להראות שאנחנו משוחררים. לדעתי, פה חרגנו מהאתיקה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות