פעילי הר הבית בפשקווילים נגד נטורי קרתא: “הם קניבלים”

בתגובה לפשקווילים שהאשימו את בני משפחת אלבוים העולים להר הבית בהתגרות בערבים, פרסמו 'פעילי הר הבית החרדים' פשקווילים זהים, המאשימים את אנשי נטורי קרתא: "קאניבאלים המתחבקים עם האייתולות, רוקדים עם ערבים ברמאללה"
אריה ריבקינד
י"ח חשון התשע"ו / 31.10.2015 19:59

פשקווילים, שהופצו לפני שבת בריכוזים החרדים על ידי ‘פעילי הר הבית החרדים’, תוקפים את אנשי נטורי קרתא ומכנים אותם “קאניבאלים”.

לפי מפרסמי הפשקווילים, שמזכירים בעיצובם פשקווילים שיצאו על ידי נטורי קרתא נגד בני משפחת אלבוים מחסידות בעלזא, כמו גם קבוצות אחרות העולים להר הבית, “הקאניבאלים מתחבקים עם האייתולות, רוקדים עם ערבים ברמאללה, מעודדים את הרוצחים בירושלים ומחניפים לכל מבקשי נפשנו.

“הקאניבאלים מסיתים נגד יושבי ארץ ישראל, תומכים אפילו בחמאס, מצדיקים פרעות ביהודים, ומחזקים את האויב בשעת מלחמה”.

פשקווילים קאניבלים

מנסחי הפשקוויל כותבים עוד: “קאניבאלים הם אספסוף צמא דם שלא יפספסו שום הזדמנות להוקיע את קודשי היהדות ואת נושאי דיגלה, לקט של ערב-רב רעשני ואלים שכופים בכוח הזרוע את דעת ‘השיטה’ שלהם, משניאים את הדת, מכתימים את הציבור החרדי, ורודפים את כל יושבי ארץ ישראל”.

הפשקווילים הם, בעצם, תשובה לפשקווילים שפורסמו, כאמור, נגד בני משפחת אלבוים, המכנים אותם כ”זן קנאיבאלים אלו מתחזים לעיני הציבור כחרדים קנאים שומרי דת הלוחמים עבור כבוד הר הבית,  וכבעלי רגש הנוקמים את נקמת אחיהם מידי הערבים.

“עולים המה להר הבית תוך ביצוע עוצר וסגר באיזורי הערבים דבר המעלה את חמתם של אלו האחרונים עד להשחית. מתעללים המה בכל עובר אורח ערבי התעללות שלעתים מגיעה לכדי פגיעות בנפש.

“כל זאת מתבצע מתוך חזות חרדית ומתוך ידיעה ברורה כי מעשים מטורפים אלו מכניסים את הציבור החרדי על כל גווניו ללא כל ספק לשנאה אכזרית ושדה קטל המוני”.

פשקווילים קאניבלים

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הגלות כילתה כל חלקה טובה, עד כדי כך להיתמעוות כמו נטורי חרטא
    02/11/2015 04:36
    הממונה
  1. כמות הרשעים בחרטא אומר דרש י