אלי ישי תקף את דרעי: אני רואה 7 מנדטים ואפס עשייה…”

בראיון שהעניק לחדשות 10, תקף יו,ר יחד את יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, בשל כוונתו לעזוב את משרד הכלכלה • "לא עוזבים משרד, זו לא מכירת חמץ שאתה מעביר את זה למישהו אחר שיעשה את העבודה השחורה"
אריה ריבקינד
י"ג חשון התשע"ו / 26.10.2015 09:03

יו”ר מפלגת ‘יחד’, השר לשעבר אלי ישי, תקף אמש (ראשון) בחריפות בראיון שהעניק לחדשות 10, את יו”ר ש”ס השר אריה דרעי, בשל כוונתו לעזוב את משרד הכלכלה, כדי לאפשר לשר אחר לחתום על סעיף 52, ובכך לעקוף את הממונה על ההגבלים העסקיים – ולאשר את מתווה הגז.

ישי: “אם אני בעד ה’שקופים’ אז אני יושב ולא מעביר את מתווה הגז, לא חותם ולא מוותר על הסמכויות שלי. ואילו אם אני בעד הטייקונים – אז תחתום. לא עוזבים משרד, זו לא מכירת חמץ שאתה מעביר את זה למישהו אחר שיעשה את העבודה השחורה”.

ישי תקף את מה שהגדיר חוסר פעילותו של דרעי: “הממשלה הזו קיימת כבר חצי שנה, לא ראיתי מע”מ אפס על מוצרי יסוד. לא ראיתי קצבאות ילדים. מה תאמר לכל אותם ילדים רעבים שאין להם מה לאכול יום יום בבתי ספר?”

יו”ר ש”ס המשיך ותקף: “אני כבר לא מדבר על הזיופים שדרעי עשה בקלפיות. הוא אמר באחד השידורים ‘7:0’. שמע, אני רואה שבעה מנדטים ואפס עשייה…”

מלשכתו של השר אריה דרעי נמסר בתגובה:”מדובר בגיבוב של שקרים וצר לנו שאלי ישי ממשיך להשמיץ את תנועת ש”ס ומנהיגה גם לאחר שהובס בבחירות.

“השר דרעי ימשיך לפעול ללא לאות למען השכבות החלשות ולמען כלל הציבור בישראל וישקם את ההריסות הרבות שהותיר אחריו אלי ישי בתנועת ש”ס”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דרעי, כל ילד קטן יודע, דואג לכסף
    26/10/2015 09:44
    אלי ישי - אנחנו אחריך באש ובמיים!!
  1. בשביל כסף מהאיחוד האירופי הוא יסכן את כל היהודים בארץ. ראה ערך הסכמי אוסלו.

  2. מאוכזבת
    26/10/2015 11:15
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. ת’כלס הוא צודק, בחרתי ש”ס ואפילו דבר אחד לא נעשה שם , פשוט ביזיון

  4. חחחחחחחח!!!
    26/10/2015 14:22
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. האדם האחרון שיכול לדבר על עשיה זה אלי…..