נתניהו איים: “נחליט על שורת צעדים תקיפים נגד הטרור”

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם במליאת הכנסת, והבהיר כי בישיבת הקבינט צפויות להתקבל החלטות נוספות על צעדים נגד הטרור • קרא לאבו מאזן: "הפסק את גל ההסתה. אל תהפוך רוצחים לגיבורים"
נחמן גור
ל' תשרי התשע"ו / 13.10.2015 18:47

ראש הממשלה בנימין נתניהו עצר אחר הצהריים (שלישי) את ישיבת הקבינט המדיני ביטחוני, כדי לשאת נאום במליאת הכנסת לרגל הישיבה המיוחדת לזכרו של השר רחבעם זאבי הי”ד, שנרצח בידי מחבל – והכריז כי היום יתקבלו החלטות משמעותיות.

“לפני שעה כינסתי את הקבינט ומכאן אשוב לדיוניו. עוד היום נחליט על שורה של צעדים תקיפים נוספים במלחמתנו בגורמי הסתה והטרור. הם ייושמו בשטח במהירות האפשרית”.

נתניהו הוסיף: “ישראל תבוא חשבון עם המרצחים, עם אלה שמנסים לרצוח, וכל מי שמסייע להם. לא רק שיהנו מזכויות, אלא נגבה מהם את כל המחיר. כל מי שירים את ידו לפגוע בנו – ידו תיגדע”.

לדבריו, “נשתמש בכל האמצעים שעומדים לרשותנו, ואינני מהסס להשתמש בהם, כדי להחזיר את השקט לערי ישראל”.

נתניהו אמר עוד: “אנו במאבק, זהו מאבק של כולנו ונעמוד בו יחד. עמדנו בגלי טרור ויכולנו להם, הם לא עמדו במשימתם. אנו ממוקדים במשימתנו להילחם במרצחים ובמסיתים. אנו בטוח שהפעולות שננקוט יביאו להבנה בצד השני שישראל תהיה כאן לנצח”.

ראש הממשלה בנאומו אל יו”ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן: “הפסק את גל ההסתה. עליך להילחם בקיצוניים שגורמים לחפים פשע לגבות מחיר יקר. אל תהפוך רוצחים לגיבורים. אם תהיה התדרדרות מההסתה של חמאס, הרשות הפלסטינית והתנועה האיסלמית – אתם תישאו בכך.

“כדי לעצור את הרעל ולהחזיר את השקט והיציבות אתה חייב לעשות את מה שמוטל עליך ואנו נעשה את מה שמוטל עלינו”.

הוא קרא גם לערביי ישראל לפעול להרגעת הרוחות. “אל תלכו שולל אחרי מסיתים. קל לפרום את החוטים שקושרים אותנו אלה לאלה. אל תתפתו לכך. יש ציבור גדול בקרב הערבים בישראל שמבין את הדברים, והמנהיגות צריכה לנהוג בעוז, ולהתייצב אל מול המסיתים הקנאים והקיצוניים”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דיי לדיבורים רוצים לראות מעשים.
    14/10/2015 09:30
    בן
  1. במקום לדבר ואז לעשות תעשה ואז תדבר על מה שעשיתה.