ש”ס התכנסה בבית נשיא המועצת • דרעי: לא הזמן לבקר תפקוד נתניהו

סיעת ש"ס התכנסה לישיבה מיוחדת בביתו של נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן בעיר העתיקה בירושלים • דרעי: "יש להלחם בכל דרך בטרור - אך גם מוטל עלינו לנהוג בחכמה ולא להתסיס את האווירה"
אריה ריבקינד
כ"ט תשרי התשע"ו / 12.10.2015 17:21

ישיבת סיעת ש”ס התקיימה היום בצהרים בביתו של נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן, ברובע היהודי שבעיר העתיקה בירושלים, לאות הזדהות עם  תושבי ירושלים בכלל ותושבי העיר העתיקה בפרט – העומדים תחת מתקפת של טרור.

יו”ר ש”ס, שר הכלכלה אריה דרעי אמר בפתח ישיבת הסיעה, כי במושב הנוכחי הכנסת אמורה לאשר את תקציב המדינה, וכי כעת מוטל עלינו להמשיך את העבודה שנעשתה בתחילת הקדנציה.

דרעי הדגיש כי ש”ס תפעל להגדלת תקציבי עולם התורה ותקציבי השכבות החלשות שנפגעו במהלך הקדנציה הקודמת.

מועצת החכמים, חכם שלום כהן

דרעי ציין בדבריו את התקופה הקשה בה אנו נמצאים ואת כל שרשרת הפיגועים ואירועי הטרור המתרחשים במדינה, וחיזק את כוחות הבטחון בהתמודדות שלהם מול גל הטרור. דרעי הדגיש כי ש”ס תעניק לחיילים ולשוטרים כל גיבוי מתבקש, מעל כל במה אפשרית.

בהמשך דבריו אמר דרעי כי כעת לא הזמן לבקר את תפקודה של הממשלה ושל העומד בראשה, וכי התבטאויות מהסוג זה מחלישות את הממשלה ואת מערכת הביטחון.

יו”ר ש”ס חזר על פסקי גדולי התורה לאורך כל הדורות, בדבר האיסור לעלות להר הבית, ואמר כי יש להלחם בכל דרך בטרור – אך גם מוטל עלינו לנהוג בחכמה ולא להתסיס את האווירה.

נשיא מועצת חכמי התורה בירך את חברי סיעת ש”ס בברכת ברכה והצלחה, עודד אותם להמשיך הלאה בעשייה למען הגדלת כח התורה והשמירה על השכבות החלשות – וחיזק את דבריו של דרעי נגד העלייה להר הבית.

מועצת החכמים, חכם שלום כהן

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות