ינון מגל: “עוד נתגעגע לימים האלה” • התגובות לפיגוע

חברי כנסת ופוליטיקאים הגיבו לאורך כל הערב בתקיפות רבה בעקבות הפיגוע, אנשי ראש הממשלה תידרכו עיתונאים תוך שהם תוקפים בחריפות את חברי סיעת 'הבית היהודי' ש"מתנהגים כמו אופוזיציה"
כ"א תשרי התשע"ו / 03.10.2015 23:10

חברי כנסת ופוליטיקאים הגיבו לאורך כל הערב בתקיפות רבה בעקבות הפיגוע, אנשי ראש הממשלה תידרכו עיתונאים תוך שהם תוקפים בחריפות את חברי סיעת ‘הבית היהודי’ ש”מתנהגים כמו אופוזיציה”.

 

ראש מועצת שומרון השוהה מול בית ראש הממשלה במחאה על המצב הביטחוני, אמר לערוץ 7: “אותה רפיסות שמגלה רוה”מ מול הטרור בשומרון הוא מגלה מול הטרור בירושלים. את אותה הקפאה ברברית שהוא כופה על השומרון הוא כופה על ירושלים בטענות שווא. לנו נמאס. אם גם לכם תושבי ירושלים נמאס מהטרור נמאס מהרפיסות מול העולם הצטרפו למחאתי”.

עשרות בני אדם הצטרפו השבת למחאתו, ביניהם ח”כ אביגדור ליברמן וח”כ אורן חזן.

הרב אביחי רונצקי ראש ישיבת איתמר והרבצ”ר לשעבר הצטרף גם הוא להפגנה, וציין את רפיסות הממשלה מול הטרור המתגבר ואת העובדה שהממשלה ממשיכה למנוע בנייה בירושלים וביהודה בשומרון בכלל ובישוב איתמר בפרט שנפגע מאין סוף פיגועים, כלשונו.

ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין: תושבי ביתר עילית המומים ומזועזעים על הירצחו של תושב העיר, הקדוש הרב אהרן בינט הי”ד, שנרצח הערב, ליל הושענא רבה, בידי בן עוולה, בדרכו להתפלל בשריד בית מקדשנו. ארץ אל תכסי דמם, אבינו מלכנו נקום נקמת דם עבדיך השפוך!

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות