מה קרה למרצה שהתבטא בגסות כלפי חיילי צה”ל מעוטרים בתפילין?

קובי ניב, מרצה וחוקר לקולנוע, התבטא בגסות כנגד חיילי צה"ל המעוטרים בתפילין - וספג בתגובה פוסט חריף של הזמר הימני 'הצל' • פוסט התגובה זכה לאלפי לייקים והמרצה קיבל עשרות נאצות ואיומים ברצח
אליעזר היון
ז' תשרי התשע"ו / 20.09.2015 16:02

מרצה וחוקר הקולנוע קובי ניב פרסם פוסט שערורייתי כנגד חיילי צה”ל המעוטרים בתפילין – ובתגובה ספג נאצות ואיומים ברצח.

ניב כתב לצד תמונה של חיילים בתפילין “פאגנים ******* (-קללה גסה), והסביר כי הם ‘מדאיגים אותו’.

בהמשך הסביר ניב כי לא התכוון למשמעות הגסה של המילה, אלא למילה ‘חמושים’.

בתגובה פירסם איש הימין, הזמר יואב אליאסי, המוכר בכינוי ‘הצל’, פוסט מתלהם משלו, וקרא לאלפי עוקביו הרבים בפייסבוק לגרום לפיטוריו של ניב מאוניברסיטת תל אביב.

“הייתי אומר בואו נדאג שיפטרו אותו אבל אוניברסיטת תל אביב זה בית הגידול של הקקות שמאלנים כאלו, אבל בואו נתקשר לדיקן ונראה מה הוא חושב על חיילי צה”ל ונבקש ממנו יפה לפטר את הזבל”, כתב ‘הצל’ . בהמשך צירף את מספר הטלפון והמייל של דיקן האוניברסיטה.

עוד כתב ‘הצל’: “בפינת הפח זבל שלנו השבוע, קובי ניב. אם אתה רוצה לעסוק בקולנוע בישראל אתה צריך לעבור תחת ידיו, קובי הוא ההגדרה המדויקת לעוכר ישראל, בן אדם בעל שנאה עצמית ששונא את זה שהוא נולד יהודי וחי בישראל”.

הפוסט של ‘הצל’ זכה ללמעלה מ-4000 לייקים, ובהמשך קיבל ניב הודעות נאצה ואיומים ברצח.

“לך לעזה, חבל שהנאצים לא חיסלו את המשפחה שלך (אגב, הם דווקא כן), נחכה לך מתחת לבית, נדאג לפיטוריך’ וכו'” תיאר ניב בדף הפייסבוק שלו את אחת הקללות, והשיב ב’איחולים’ משלו: “לגבי כל אלו שמאחלים לי מוות בייסורים קשים, אני מאחל לכם בתמורה, ומתוך אהבת חינם, מוות קל ונעים, אבל שתמותו צעירים. ושנה טובה לכולכם”.

ניב הוסיף: “אין כמו אהבת חינם של יהודים בערב יום הכיפורים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מצחיקים אתם. מזויינים זה לא קללה
    02/10/2015 05:48
    LOL