אייכלר: “קשה להיות שותף לשלטון, כשאומרים שהיהדות מפיצה מחלות”

ח"כ ישראל אייכלר טוען כי ליהדות התורה מעולם לא היתה התנגדות אידיאולוגית לכהן כשר • "אין מזל לבוחרי יש עתיד. גרמו למינוי שר חרדי לאחר יובל שנים"
נחמן גור
ט' אלול התשע"ה / 24.08.2015 10:15

לאחר שבג”ץ קבע כי ח”כ יעקב ליצמן לא יוכל להמשיך לכהן כ’סגן שר במעמד שר’ במשרד הבריאות, ויאלץ להתמנות לשר או להתפטר מתפקידו בתוך 60 יום – מפתיע חבר סיעתו ח”כ ישראל אייכלר וטוען: “מעולם לא הייתה אידיאולוגיה לא להיות שר”.

בראיון שהעניק לגל”צ העריך אייכלר כי מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, שצפויה להתכנס ביום רביעי, תאשר את מינויו של ליצמן לשר הבריאות.

“אני לא יכול לנחש, אני יכול רק לחשוב מה תהיה החלטת מועצת גדולי התורה. העיקרון הוא שמי שייקבע את זה זו מועצת גדולי התורה ולא אני ולא ליצמן”.

ח”כ אייכלר הוסיף: “בממשלת בן גוריון שהיתה קשה ממשלת נתניהו, השר הכי חשוב היה הרב יצחק מאיר לוין שהיה ראש אגו”י עוד מפולין.

“אבל קשה ליהודי חרדי להיות שותף לשלטון שבו מסיתים ומבזים את המזוזה, ספר התורה וברית המילה, ואומרים בתקשורת שהיהדות היא דת מפיצת מחלות וילדים חרדים הם כבשר בשוק. בשום מדינה בעולם לא מעיזים לזלזל כך.

“צריך להעריך את הרב ליצמן שלא מחפש להיות שר כקרירה אישית אלא שואל גדולי תורה, ומקדש שם שמים.

“הרב ליצמן הצליח להביא למודעות השלטון את צרכי הבריאות של כלל אזרחי הארץ.

“אין מזל לבוחרי יש עתיד שכשלו בכל דבר ועניין. כמה שהם לא רצו חרדים בקואליציה, הם גרמו למינויו של שר חרדי לאחר יובל שנים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות