בלי חשבונות חשמל וארנונה: הכירו את ‘קפסולת המגורים’ החדשה שלכם

צפו בבית החדש שלכם: קפסולת מגורים אתה ניתן לגור מכל מקום בטבע היתרונות המרכזיים: הקפסולה מבוססת לחלוטין על אנרגיה חשמלית שהיא מייצרת מה שמייתר את הצורך בתשלומי חשמל וארנונה מעיקים
אליעזר היון
ט' אלול התשע"ה / 23.08.2015 21:01

מי לא היה רוצה לגור בבית נייד ללא צורך בחשבונות מים, חשמל, וארנונה? בסרטון שהועלה ותורגם על ידי האתר ‘דה מרקר’ נראה בית מגורים חדש בעל צורה של ביצה, שנקרא בפי ממציאיו: אקו-קפסול.

ממציא הקפסולה תומס זצ’ק אומר כי הבית מקיים את עצמו: “היתרון העיקרי של סוג מגורים זה הוא חופש. אפשר לחיות בכל מקום שרוצים, לא צריך לשלם חשבונות, ואפשר לגור בטבע. הקפסולה מבוססת לחלוטין על אנרגיה חשמלית”.

ואמנם על גבי גג הקפסולה ניצבים טורבינות חשמליות ותאי שמש. מלבדם קיימת גם סוללה גדולה שצוברת אנרגיה עודפת לשימוש מאוחר יותר.

“השתמשנו בתאי שמש קלאסיים בגודל 12.5 על 12.5 ס”מ. תא אחד מניב כחצי וולט, כך שיש לנו 288 מהם על הגג, ובאופן שהם מחוברים, הם מספקים כ-600 ואט. טורבינת הרוח מוסיפה כ-740 ואט, וזה מבטיח כי מערכת האנרגיה של האקוקפסול מסוגלת לקיים את עצמה”, אומר זצ’ק.

ומה באשר למים? גם כאן נמצא פתירון. צורתה האליפסית של הקפסולה מצליחה לאגור את מי הגשם והטל ומעניקה מים בשפע ללא כל תשלום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות