לאיזו מפלגה יחבור גבי אשכנזי? שטרן: “מקווה שיצטרף ליש עתיד”

אלוף (מיל') אלעזר שטרן, ידידו של הרמטכ"ל לשעבר אשכנזי, מקווה שהתיק נגד אשכנזי אכן יסגר והוא יצטרף לפוליטיקה: ""דברנו גם על הצטרפות למפלגה. אני מקווה שהוא יגיע ליש עתיד, הוא איש מרכז"
נחמן גור
כ"ח אב התשע"ה / 13.08.2015 09:59

המערכת הפוליטית נדרכה אתמול  בעקבות הדיווח בערוץ 2 לפיו צפוי היועץ המשפטי לממשלה להודיע על סגירת תיק החקירה נגד הרמטכ”ל לשעבר גבי אשכנזי.

מזה  תקופה ארוכה מעריכים במערכת הפוליטית כי אם אשכנזי יצליח לנקות את שמו, הוא יצטרף לפוליטיקה.

גורמים ששוחחו עמו בתקופה האחרונה מספרים על שלוש אפשרויות: התמודדות על ראשות מפלגת העבודה, לחבור כמספר שתיים ליש עתיד, או להתמודד במסגרת חדשה.

אם יסכם עם לפיד על חבירה ליש עתיד, הוא ישובץ ברשימה ללא מאמץ אך ייאלץ לוותר על הובלת מפלגה. בגלי צה”ל דווח כי אשכנזי ומקורבו של לפיד הלל קוברינסקי נפגשו בחודשים האחרונים, כשלאחר מכן אמר לפיד: “כרגע אם אני מבין נכון, גבי עסוק בבעיות משפטיות בלתי נגמרות. הוא איש ראוי, אני חושב שכל מפלגה בישראל תתברך בו וגם יש עתיד”.

אלוף (מיל’) אלעזר שטרן, ידידו של אשכנזי, הביע הבוקר (חמישי) בראיון לגלי צה”ל תקווה שהתיק אכן יסגר ושאשכנזי יצטרף למפלגתו של שטרן – ‘יש עתיד’.

“אני מקווה שהוא יגיע ליש עתיד, הוא איש מרכז”, אמר שטרן וציין כי מדובר באפשרות שעלתה בשיחות ביניהם, “דברנו גם על הצטרפות למפלגה”.

שטרן הוסיף: “אני סומך על גבי אשכנזי שהוא אדם שראוי להנהיג במדינה. עשו לו סיכול ממוקד”.

פרשת הרפז החלה לפני כחמש שנים, כאשר הונח ‘מסמך הרפז’ על שולחן הרמטכ”ל לשעבר, והצית את אחת הפרשות הביטחוניות המטלטלות בתולדות המדינה. ההתמהמהות של אשכנזי בדיווח על המסמך למשטרה וליועץ המשפטי ומסירת מידע לעיתונאים, הפכו אותו לחשוד בפרשה, אך אמש, כאמור, דווח כי ויינשטיין החליט לסגור את התיק נגדו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות