אופרה ווינפרי סירבה לתמוך בחרם על היהלומים של לוי לבייב

אשת התקשורת הגדולה ביותר בארצות הברית סירבה לבקשתם של ארגונים פרו פלסטיניים שביקשו להיפגש אתה לאחר שנוכחו כי היא עונדת יהלומים של היהלומן החרדי לב לבייב השותף לטענתם לפגיעה בזכויות אדם בשטחים הפלסטיניים
אליעזר היון
כ' אב התשע"ה / 05.08.2015 20:00

אשת התקשורת ושדרנית הטלוויזיה אופרה ווינפרי, סירבה לבקשת בפעילים פרו-פלסטיניים שביקשו כי הידוענית תחרים את יהלומיו של איש העסקים ר’ לוי לבייב. כך דווח אתר ביז-פורטל.

הנציגים של הקבוצה הפרו-פלסטינית, המזוהים עם ארגון ‘עדאלה ניו-יורק’, ארגון התומך בהחרמת תוצרת ישראל, ביקשו לפגוש את מנהלי המגזין שבבעלותה של ווינפרי – אך אלו סרבו להיפגש עמם.

הפעילים הצהירו כי הם מבקשים לשוחח עם נציגיה של ווינפרי, לאחר שהבחינו כי זו עונדת יהלומים של לב לבייב, בתמונה שפורסמה במגזין ‘O’, מחודש מאי 2015.

קבוצת הפעילים סיפרה כי הם נושאים איתם מנשר החתום על ידי 5,600 איש, הקוראים לווינפרי להרחיק את עצמה בפומבי מחברות בבעלותו של לב לבייב, בשל היותו ישראלי הפוגע בזכויות אדם בשטחים הפלסטיניים, וכיהלומן – הפוגע בזכויות אדם באנגולה.

כאמור, המנהלים במגזין סרבו לקבל את המכתב המדובר, שכן וינפרי סירבה לשתף אתם פעולה.

ווינפרי נחשבת לאחת מכוכבות הטלוויזיה הגדולות  בכל הזמנים. הונה האישי מוערך ב- 2.4 מיליארד דולר. ווינפרי התבטאה מספר פעמים בעד המסורת היהודית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות