מחדל הספורטק: בעלזא מסבירה מדוע הנציג בעירייה נעדר מההצבעה

חסידות בעלזא מגיבה על הטענות נגד נציגה במועצת עיריית ירושלים שנעדר מההצבעה על אישור תקציב הספורטק - ומסבירים מדוע הוא המשיך לבלות בים המלח • "עוול נעשה לאיש ציבור יקר ונכבד"
נחמן גור
כ"ב תמוז התשע"ה / 09.07.2015 10:43

בחסידות בעלזא מגיבים הבוקר (חמישי) על הטענות כי נציג החסידות במועצת עיריית ירושלים נעדר מההצבעה על אישור התקציב ל’ספורטק’ בכוונה תחילה, ובכך גרם לאישור מרכז הספורט שעלול לגרום לחילול שבת.

בביטאון החסידיות ‘המחנה החרדי’ מתייחסים במרכז שער העיתון לטענותיו של מיכל הלברשטאם, ששהה בשעת ההצבעה בנופש במלון בים המלח. “הזמנתי רכב בכדי לעלות לירושלים מים המלח להצבעה”, טוען הלברשטאם, “אבל רגע לפני שיצאתי הודיעו לי מפורשות מיהדות התורה בעירייה, שכמה חברים אחרים לא יופיעו להצבעה, כי חלקם בחו”ל, ויש לראש העיר רוב מוחלט בהצבעה, ולכן אין צורך שאצא לירושלים”.

בהמשך מגיב הלברשטאם להתקפות בעיתון המודיע נגדו ונגד חבריו וטוען: “לא הייתי שותף בתכנית וידי לא היתה במעל הזה. עכשיו הם מצאו מקום להתגדר כעושים מעשי זמרי ומבקשים שכר כפנחס”, עקץ את חסידי גור. “למרות זאת אמשיך לפעול יחד עם חברי ביהדות התורה נגד כל ניסיון לחַלֵן את העיר”.

גם בעיתון ‘המודיע’ מציגה חסידות בעלזא הסברים: בעמודו הראשון של העיתון הבוקר מתפרסמת ‘מודעת הבהרה’ מטעם ‘קהל מחזיקי הדת’ בה נאמר: “אין בסיס לטענות נגד מיכל הלברשטאם. אנו נגד תוכנית הספורטק ונציגנו תכנן להגיע להצביע נגדה, אך נאמר לו בידי נציגי יהדות התורה שזה עובר בכל אופן ושלא יטרח”.

במודעה מוסבר עוד, כי הלברשטאם שהה במקום מרפא ורק כשהבין שהתכנית תאושר גם בלעדיו בחר להישאר.

בהמשך המודעה מצהיר יו”ר ‘קהל מחזיקי הדת’ הרב מרדכי בריסק: “כאלפיים מתושבי קרית בעלזא חתמו נגד עיריית י-ם, הביעו את מחאתם ודרשו לבטל את התוכנית”.

לפי המודעה, כל הטענות נגד הלברשטאם הן שקר וחסרי בסיס: “עוול נעשה לאיש ציבור יקר ונכבד העומד בכל עוז על משמרת קודשי הדת בעיר הקודש ירושלים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איזה צדקים
    10/07/2015 08:38
    קובי
  1. בעאלז וגור
    איזה תמימות
    אתם הבאתם עלינו את האסון הקרוי ברקת
    על מה אתם מתצדקים