לראשונה: לוחמי דאעש ערפו ראשי נשים בסוריה

ארגון הטרור הרצחני המדינה האסלאמית הוציא להורג לראשונה שתי נשים בעריפת ראשיהן במחוז דיר א-זור שבסוריה • ארגון זכויות האדם בסוריה: "זו הפעם הראשונה שאנו עדים לרצח של נשים על ידי דאע"ש באופן הזה"
נתן פרל
י"ג תמוז התשע"ה / 30.06.2015 13:56

אין גבול לזוועה: ארגון המדינה האיסלאמית (דאעש) ערף את ראשן של שתי נשים סוריות שהואשמו ב”כישוף”, יחד עם בני זוגן. זו הפעם הראשונה שהארגון מוציא להורג נשים בשיטת ‘עריפת הראשים’ המפורסמת.

הדיווח על ההוצאה להורג הגיע על ידי ראש ארגון זכויות האדם בסוריה, רמי עבד אל-רחמן, שפרסם את ההודעה הבאה: “ארגון המדינה האסלאמית הוציא להורג שתי נשים בעריפת ראשיהן במחוז דיר א-זור, זאת הפעם הראשונה שאנו עדים לרצח של נשים על ידי דאע”ש באופן הזה”.

ארגון זכויות האדם מדווח כי עד כה דאע”ש הוציא להורג יותר מ-3,000 בני אדם בסוריה במהלך השנה האחרונה, מאז ההכרזה על הקמת החליפות האסלאמית בסוריה ובעיראק. 1,800 מההרוגים היו אזרחים, ובהם, על פי הדיווחים, 74 ילדים.

רק בשבוע האחרון הצליח הארגון לזעזע את העולם שוב, כאשר פרסם סרטון בו נראים הוצאות להורג מחרידות כמו הטבעה בתוך כלוב, ירי טיל על מכונית בה נעולים שלושה שבויים, וענידת חגורות נפץ על צוואריהם של שרשרת שבויים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות