איומים? אוריאל בוסו לתושבי פ”ת: “נמשיך לפעול” • צפו

על רקע המטען שהוצמד השבוע אל דלת מכוניתו, פונה סגן ראש עיריית פתח תקוה אוריאל בוסו אל תושבי העיר מעל גבי עמוד הפייסבוק של ראש העיר - ומתייחס לאיומים על חייו: "נמשיך לפעול ללא אינטרסים ולחצים כאלו ואחרים"
שלמה בן חיים
ב' תמוז התשע"ה / 19.06.2015 12:18

והעיקר לא לפחד כלל. על רקע המטען שהוצמד השבוע אל מכוניתו: אוריאל בוסו, ממלא מקום וסגן ראש עיריית פתח תקוה מטעם ש”ס, פנה היום (שישי) באמצעות סרטון וידאו מיוחד אל תושבי העיר, שהוצג בדף הפייסבוק של ראש העיר.

ראש העיר, איציק ברוורמן, שהעלה את הסקרטון כתב: “בעקבות אירועי השבוע האחרון, ביקשתי מממלא מקומי, סגני וחברי היקר, הרב אוריאל בוסו, לחזק אותנו רוחנית לקראת השבת והמשך הדרך בכלל.

“אנו נגד גילוי אלימות מכל סוג שהוא ,לא נירתע מאיומים של גורמי פשיעה המנסים לפגוע בחיי אדם!  לצערי, ידוע כי גורמים אלו מנסים לקשור קשרים עם השלטון כדי לקדם את האינטרסים האישיים שלהם”.

ראש העיר הוסיף: “למרות האיומיים הלא קלים עלינו ועל משפחותינו וההשלכות של הדבר, מאבטחים שמקיפים אותנו, נהלי ביטחון הדוקים שחודרים לביתנו והשפעה על משפחותינו וחיינו האישיים, נמשיך ללכת בדרך החוק, האמת והשלום”.

בסיום דבריו מחזק ראש העיר את סגנו ואומר: “אני עומד אחרי כל החלטה שמתקבלת על ידך, אני יודע שיש בך את הכח וההגינות ובטוח שעוד ייצא מתוק מעז. אל תירא אוריאל, אל תירא-ה׳ עימך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות