נתניהו יוצא ליפן: עלות הטיסה המיוחדת כ-1.15 מיליון דולר

נתניהו יוצא הערב לביקור עבודה ביפן, במטרה להדק את הקשר בין ישראל ליפן • אל ראש הממשלה מתלווה גם משפחתו • הטיסה תתבצע בבואינג מדגם 767-300 ותכלול תא מנוחה נפרד
י"א אייר התשע"ד / 10.05.2014 22:28

אל ארץ השמש העולה: ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו יוצא הערב (מוצאי שבת)  לביקור עבודה ביפן, במטרה להדק את הקשר בין ישראל ליפן ולקדם את היחסים הכלכליים בין המדינות. אל ראש הממשלה מתלווה גם משפחתו.

במהלך הביקור בערים טוקיו וקיוטו ייפגש ראש הממשלה נתניהו עם קיסר יפן, עם ראש ממשלת יפן וסגנו ,עם שר החוץ של יפן, עם שר ההגנה של יפן, עם שר המסחר והתעשייה ואישים בכירים נוספים. כמו כן יוועד ראש הממשלה עם ההנהגה העסקית של יפן ה’קאידנראן’ (KEIDANREN), עם אנשי עסקים יפנים ועם בכירי המשק היפני. ראש הממשלה נתניהו ייפגש גם עם ראשי החברות Panasonic ו-Rekutan שרכשה לאחרונה את חברת וייבר.

במפגשים הכלכליים יושם דגש על הפיתוחים הטכנולוגיים הישראלים בדגש על טכנולוגיות סייבר, טכנולוגיות לשימור מים, אנרגיות חלופיות, ביוטכנולוגיה ועוד.

מבדיקת אתר TheMarker עלה, כי הטיסה תתבצע במטוס בואינג מדגם 767-300 ותכלול תא מנוחה נפרד לבני הזוג נתניהו, הכולל מיטה זוגית מיוחדת. לפי לשכת ראש הממשלה, עלות הטיסה המיוחדת מגיעה לכ-1.15 מיליון דולר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מערכת יקרה
    11/05/2014 11:19
    אליהו
  1. מורי ורבותי שאלה אמיתית אם כתבה הייתה על הצעה שלביבי לש”ס ואגודה להצטרף לממשלה גם הייתם שמים תמונה כזאת