כשח”כ אורי מקלב סיפר במליאה על האוכל של… הסוס

מאז החל 'דואר ישראל' בתכנית הבראה, המצב הפך לקשה מנשוא • מקלב: "יותר טוב לסגור את בתי הדואר, מאשר להשאיר אותם ככה. בשביל מה הם קיימים אם אי אפשר לשלוח דואר?"
א' סיון התשע"ה / 19.05.2015 19:24

מאז החל ‘דואר ישראל’ בתכנית הבראה, המצב הפך לקשה מנשוא: תיבות דואר נאטמו, סניפים רבים נסגרו, ועשרות אלפי תושבים נותרו ללא שירותים בסיסיים.

בעקבות כך, אלפי תלונות הולכות ומצטברות בימים האחרונים על הנעשה בסניפי דואר ישראל. מי שמיהר לזעוק את זעקתם הוא ח”כ אורי מקלב.

היום (שלישי), במהלך הנאומים בני דקה במליאת כנסת, סיפר ח”כ מקלב על יהודי שהיה בבעלותו סוס, ומטעמי חסכון החליט להוריד מכמות מזונו.

“במקום פעם ביום להאכיל אותו, עבר לפעם ביומיים, כשראה שזה עובד טוב – עבר לפעם בשבוע, וכך הלאה. הגיע היום שהסוס מת. ואז היהודי צעק: ‘אוי חבל, עוד קצת הוא היה מתרגל לחיות בלי לאכול’.

“זה מה שקורה בדואר ישראל”, אמר מקלב. “לאחר דרישה של ייעול וחסכון סגרו בדואר את תיבות המכתבים בערים שלמות. פשוט אטמו אותן.

“לא זו אף זו, מחלקים דואר פעם בשבועיים, פעם בשלושה שבועות. אנשים מקבלים מכתבים חודש אחרי שהם נשלחים. דהיינו, עגמת נפש לאנשים שעורכים אירועים, אנשים שקיבלו קנסות גבוהים כי לא ראו שוברים לתשלום. ושלא לדבר על משבר אימון בין ספקים ללקוחות שטוענים, לא סיפקת לנו את הסחורה.

“אין שר תקשורת, אז אולי ראש הממשלה ישמע את זעקת התושבים. יותר טוב לסגור את בתי הדואר, מאשר להשאיר אותם ככה. בשביל מה הם קיימים אם אי אפשר לשלוח דואר?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות