לוי אבוקסיס: נתניהו מונע ממני את ראשות ועדת הרווחה כ’עונש’

חברת הכנסת מ'ישראל ביתינו' מפרסמת היום בדף הפייסבוק שלה כי ראש הממשלה נתן הוראה לא לאפשר לה לכהן כראש ועדת העבודה הרווחה והבריאות של הכנסת כ'עונש' על כך שלא ערקה לליכוד כפי שביקש
אליעזר היון
י"ד אייר התשע"ה / 03.05.2015 15:34

אורלי לוי נגד ראש הממשלה: בהודעה שפרסמה בדף הפייסבוק שלה, תוקפת חברת הכנסת אורלי לוי אבוקסיס מישראל ביתנו את בנימין נתניהו, שלדבריה, מונע ממנה את ראשות ועדת העבודה הרווחה והבריאות, ‘כעונש’ על כך שסירבה לערוק מ’ישראל ביתנו’ לליכוד.

“לא ביקשתי לעצמי תפקידי שררה ולא תפקיד של שרה”, כותבת לוי אבוקסיס, “ביקשתי שיתנו לי להמשיך לעבוד, וכיוונתי לכך שאמשיך לעשות זאת בנושאים בהם אני מאמינה, מבינה ושבהם כבר התמקצעתי בשתי הכנסות הקודמות, וזה אומר להתמנות לראשות וועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת.

“אבל, לצערי אני יודעת בוודאות מלאה שראש הממשלה אמנם הורה לצוות המשא ומתן של הליכוד לוותר על ראשות ועדה חשובה זו, וידוע לי גם כי מפלגת כולנו לא התעקשה לקבל אותה, אבל באותה הוראה מלמעלה נאמר לא לאפשר לי להתמנות לעמוד בראשה”.

לוי אבוקסיס מתייחסת במפורש לנושא ה’עונש’ ומוסיפה: “מצער אותי מאד לגלות את ההתנגדות הנחרצת הזו, שכל כולה משיקולים לא ענייניים וכסוג של ‘עונש’, אולי על כך שיש אנשי ציבור שבאמת מנסים לעשות את העבודה לשמה הם נבחרו, והיא לשרת את העם ולהלחם עבור האוכלוסיות שזקוקות לכך ביותר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות