השחקנית ענת וקסמן בכתה: “זה סיוט, רוצה שהוא ייגמר”

לאחר שהסערה שעוררו דבריה נגד אנשי הימין, השחקנית ענת וקסמן הביעה התנצלות ב'פגוש את העיתונות' • "הדברים לא היו גזענים, מתנצלת על הטון המתנשא. אני לא פושעת ואני לא אויב העם. הייתי טרף קל, נפלתי למקום שלא התכוונתי"
נחמן גור
ל' ניסן התשע"ה / 18.04.2015 22:32

השחקנית ענת וקסמן התייחסה הערב (מוצאי שבת), בריאיון שהעניקה לרינה מצליח בתכנית ‘פגוש את העיתונות’ בערוץ 2, לסערה שעוררו דבריה נגד מצביעי הימין בראיון לסרט ‘שתי מדינות, עם אחד’ של דני קושמרו, ששודר ביום שני בערוץ 2.

“אני רוצה להגיד שלא נאמר שום דבר גזעני, הטון היה מתנשא ועל זה אני מתנצלת”, אמרה השחקנית.

וקסמן סיפרה כי דיברה מדם ליבה על הרצון להביא לשינוי במדינה, ולא התכוונה לפגוע. “באותו רגע לא חשבתי שאני מתנשאת. באתי עם בטן מאוד רכה בתום לב, כבנאדם שחי במדינה הזו שרוצה שיהיה טוב לילדים שלו”.

על הקריאות לחרם נגדה אמרה: “תניחו לי, תנו לי לחיות בשקט”.

וקסמן סיפרה גם על הלינץ’ הציבורי שעבר עליה בשבוע האחרון, כשאנשים זרים פנו אליה ברחוב, אחדים גידפו, בעוד היו גם מי ש”העניקו” לה שוקולד במחאה על דבריה.

“הילדים שלי דואגים לי, זה סיוט, אני רוצה שהוא ייגמר, אני מתה שהוא ייגמר”, אמרה כשדמעות זולגות מעיניה. “אני בסדר, אבל די תפסיקו, אני לא פושעת ואני לא אויב העם, די תרדו מהדרמות”.

היא הסבירה את המעידה בלשונה בתמימותה וברצונה להביא לשינוי לטובה. “שחקנים הם קורבן קל, הם צבעוניים ורגשנים וקצת טיפשונים. הייתי טרף קל, נפלתי למקום שלא התכוונתי”, אמרה וקסמן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כמה דברים חשובים!
    18/04/2015 23:14
    חילוני לשעבר
  1. 1. הדעות של אותה מחטיאת הרבים (“שחקנית”) אינם דעותיה כי אם הדעות של ערוץ התקשורת של הדת החילונית שראיין אותה. הוא בחר לראיין אותה בידיעה ברורה שהיא תאמר דברים מעליבים ופוגעניים. היא אמרה את מה שלקברניטי הערוץ לא היה נעים לומר.
    2. ערוצי התקשורת של הדת החילונית זורעים שנאת חינם וסכסוכים בעם ישראל. בכך הם מהווים גיס חמישי של השטן.
    3. אותה מחטיאת הרבים (“שחקנית”) בסך הכל רצתה להזכיר לצאן מרעיתה שהיא קיימת בעולם ושלא ישכחו אותה.
    4. השנאה של הדת החילונית לתלמידי חכמים אינה שונה מהשנאה של הגויים לעם היהודי. מקור השנאה: קנאה. החילונים מקנאים בסגנון החיים החרדי שמבוסס על קדושה וטהרה שמאפשר להם להתגבר על דחפים ויצרים שהחילונים משועבדים להם.