לפיד: ליצמן ישמיע אחרי הבחירות אמירות שיאפשרו ישיבה משותפת

בראיון שהעניק לערוץ 2 אמר ח"כ יעקב ליצמן כי האפשרות של ישיבה בממשלת הרצוג אפשרית - גם עם מרצ, אבל לא עם לפיד • יו"ר יש עתיד: "אלו דברים הנאמרים לפני בחירות, על מנת לרצות קהל בוחרים מסוים"
יוני גרין
כ"ד אדר התשע"ה / 15.03.2015 10:38

ח”כ יעקב ליצמן אומר כי יהדות התורה אינה רואה את עצמה מחויבת בהכרח להשתלבות בממשלת ימין, וכי גם חבירה לממשלה בראשותו של ח”כ בוז’י הרצוג אפשרית.

בראיון שהעניק לערוץ 2 אמר ליצמן כי האפשרות לישיבה בממשלת הרצוג אפשרית, אם כי קיימת העדפה לישיבה בממשלת נתניהו. ליצמן הזכיר – כפי שציין גם בצ’אט עם גולשי ‘הארץ’ – כי מפלגתו כבר ישבה בעבר בממשלה אחת גם עם מרצ, כך שאינה שוללת איש.

לעומת זאת, בהתייחס ל’יש עתיד’ של יאיר לפיד קבע ליצמן נחרצות כי מפלגתו לא תשב עם לפיד. כשנשאל כיצד מתיישבים הדברים עם קביעתו שאינו שולל איש, הבהיר ליצמן כי ההתייחסות ליאיר לפיד מיוחדת בשל הפגיעה הקשה שכבר ביצע כלפי החרדים וההשפלה שהשפיל אותם במהלך הקדנציה האחרונה.

לפיד עצמו שנכנס לאולפן מיד אחרי הראיון עם ליצמן ושמע את שולי הדברים, קבע כי אלו דברים הנאמרים לפני בחירות, על מנת לרצות קהל בוחרים מסוים, וכי מיד לאחר הבחירות יישמעו אמירות אחרות, שיאפשרו ישיבה משותפת שלו עם החרדים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות