השר בנט על ההשתלחות של גרבוז: “בוז’י לא פצה פה וציפי לא מחתה”

השר נפתלי בנט במתקפה חריפה על לבני והרצוג בעקבות דבריו של האמן יאיר גרבוז • "הקומץ הזה הם אנשי עיירות הפיתוח שקמים בשש בבוקר כדי להתפלל תפילת שחרית, ושמים תפילין. זה 'הקומץ' שאתה מדבר עליו"
אריה ריבקינד
י"ז אדר התשע"ה / 08.03.2015 21:01

יו”ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט תקף הערב (ראשון) את ראשי המחנה הציוני, בוז’י הרצוג וציפי לבני, ואת האמן יאיר גרבוז בעקבות ההשתלחות שהשמיע האחרון בעצרת השמאל אמש נגד ציבורים רחבים.

בכנס במרכז הבינתחומי בהרצליה, אמר בנט: “אתמול נפל דבר בישראל – בעצרת בככר רבין של אלפי אנשי שמאל, עמד אמן שקוראים לו יאיר גבוז ואמר את הדברים הבאים: ‘מנשקי הקמיעות, משתטחים על קברי קדושים, עובדי האלילים, מטרידים, אנסים, רוצחי ראש הממשלה רבין. הוא אמר – ‘הקומץ הזה נעשה לרוב’.

“ככה הוא קורא למחנה שאני עומד בראשו – הקומץ הזה נעשה לרוב. שמעתי הרבה דברים בקמפיין הזה, אבל המילה ‘קומץ’ היא מדהימה.

“בוא אני אספר לך יאיר גרבוז מי זה הקומץ הזה – הקומץ הזה זה עמנואל מורנו סא”ל בסיירת מטכ”ל, שהיו לו תמונות של רבנים על הקיר, והוא נפל כחלל במלחמת לבנון השניה. והקומץ הזה, גרבוז, זה רועי קליין ז”ל שבמלחמת לבנון השנייה קרא בקריאה, ה’פגאנית’ לשיטתך – ‘שמע ישראל, השם אלוקינו השם אחד'”.

בנט המשיך: “הקומץ הזה הם אנשי עיירות הפיתוח, אנשים שגרים בקרית שמונה, ובשלומי, ובנתיבות, ובשדרות, שקמים בשש בבוקר כדי להתפלל תפילת שחרית, ושמים תפילין. זה ‘הקומץ’ שאתה מדבר עליו. והקומץ הזה אלו אנשים שאתם דרסתם במשך שנות דור את התרבות, את התרבות שלנו.

“הקומץ הזה מאמין שארץ ישראל שייכת לעם ישראל. והקומץ הזה, גרבוז, כשהוא רואה את הכותל המערבי הוא מתרגש! אני מתרגש! ואני גאה לעמוד בראש הקומץ הזה!”

בנט תקף גם את הבאים לכנס: ״מה שיותר גרוע מדברי האיוולת של האינטלקטואל, הוא שבקהל עמדו אלפי אנשים ואף אחד לא אמר – ‘כולנו יהודים. כולנו אחים. מה אתה עושה למען השם?!  וגם ציפי לבני ובוז’י הרצוג, שהכנס נעשה למענם – בוז’י לא פצה פה, ציפי לא מחתה.

“אז אני אומר לכם – ציפי, יאיר גרבוז ובוז’י – הקומץ הזה הוא רוב עם ישראל! הקומץ הזה, ציפי, בוז’י וגרבוז, אוהב את ארץ ישראל, את עם ישראל ואת תורת ישראל, וממש לא מתנצל על זה!

“ועכשיו הקומץ הזה, הקומץ הזה עוד תשעה ימים הולך לנצח, כי הקומץ הזה ירים עכשיו טלפונים בכל מקום ובכל זמן, ייצא לכנסים, ישכנע, ויביא הר של מנדטים כדי להראות לכם מי הקומץ האמיתי במדינת ישראל”.

שר הכלכלה סיים את דבריו ופנה אל יאיר גרבוז:”אתה חושב שאתה אליטה תרבותית אינלקטואלית, משהו שחנן את האנושות, אגיד לך רק דבר אחד – האויבים שלנו: חיזבאללה, חמאס, ודאע”ש מבחינתם אתה גם חלק מהקומץ!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות