סקר גלי צה”ל: יעקב אשר בפנים, 6 לש”ס ו-4 ל’יחד’

בסקר שנערך עבור התכנית "בוקר טוב ישראל" של גלי צה"ל, קיבלה מפלגת המחנה הציוני 24 מנדטים כשהליכוד מעט מאחור עם 22 מנדטים • ש"ס עם שישה מנדטים ו'יחד' עם ארבעה • לסקר המלא
י"ב אדר התשע"ה / 03.03.2015 09:11

בסקר שנערך עבור התכנית “בוקר טוב ישראל” של גלי צה”ל, על ידי חברת שילוב מילוורד בראון ומכון מדגם, קיבלה מפלגת ‘המחנה הציוני’ 24 מנדטים כשהליכוד מעט מאחור עם 22 מנדטים. יש עתיד, הבית היהודי והרשימה הערבית המשותפת קיבלו כל אחת 12 מנדטים, ‘כולנו’ של כחלון עם שמונה מנדטים. ישראל ביתנו ויהדות התורה עם שבעה, מרצ וש”ס קיבלו שישה מנדטים ו”יחד” זכתה לארבעה.

מבחינת ממליצים בטוחים נדמה שלהרצוג יש קצת יותר עם מה להגיע לנשיא, והשאלה הגדולה היא מה יעשה כחלון ומה יעשו החרדים. אם כי אפס ועוד כמה אחוזים עדיין שווה אפס. אם, כפי שמראים רוב הסימנים, החרדים ימליצו על נתניהו הוא יזכה במנדט להריכ באתת הממשלה. הוא יוכל לקחת איתו את כחלון ולהרכיב איתו מפלגה עם בנט, ישי ללא ברוך מרזל, ליברמן והחרדים – ממשלה של 62 או 61 מושבים.

לעומת זאת, אם הרצוג יזכה בתמיכה של כחלון והחרדים הוא יכול להרכיב ממשלה על תנאי, והתנאי הוא שהוא יצליח להושיב את החרדים יחד עם לפיד. ההתבטאויות בעת האחרונה, גם מצד ליצמן וגפני וגם מצד דרעי, קשה לראות איך הרצוג יישב את הסתירה הזאת.

הסקר נערך ב-1-2 במרץ, בקרב מדגם ארצי מייצג של 600 מרואיינים בגילי 18 ומעלה. טעות הדגימה המרבית היא כ-4%

סקר גל"צ י"ב אדר

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות