השמאל חגג בבחירות ב’בליך’: 32% לבוז’י וציפי, 0% לחרדים ולערבים

בחירות הדמה בתיכון 'בליך' נחשבו שנים כמנבאים את התוצאות לאחר שהצליחו לחזות מהפך 77' וב-92' • הפרשן עמית סגל לגלג הבוקר: "חשוב לתת קרדיט לתלמידים שמאז 1996 מצליחים בדייקנות מדהימה לנבא איזו מפלגה לא תזכה"
יוני גרין
ג' אדר התשע"ה / 22.02.2015 15:29

בחירות הדמה הנערכות לפני כל מערכת בחירות בבית הספר התיכון ‘בליך’ ברמת גן מעוררות מזה שנים עניין רב, לאחר שהתלמידים בבית הספר חזו את התוצאות של המהפך בשנת 77′, אז עלה מנחם בגין לשלטון, וב-92′, אז זכה יצחק רבין בבחירות.

בבחירות הדמה שנערכו היום (ראשון) בבית הספר, בהן השתתפו כ-1,000 תלמידים מכיתות י”א ו-י”ב בבית הספר, נרשם ניצחון מוחץ לגוש השמאל: המחנה הציוני של העבודה והתנועה זכו ל-32% מקולות התלמידים, ששווים 38 מנדטים. למקום השני הגיעה רשימת יש עתיד של יאיר לפיד שזכתה ב-28% מקולות התלמידים (34 מנדטים), ואילו מפלגת הליכוד זכתה ב-14% בלבד מהקולות (17 מנדטים).

10% מהתלמידים הצביעו לבית היהודי, 9% הצביעו למרצ, למפלגת כולנו של משה כחלון הצביעו 5% בלבד, ו-2% הצביעו למפלגת ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן (שני מנדטים) וכך גם ליחד של אלי ישי.

כצפוי, ש”ס, יהדות התורה, והרשימה הערבית המשותפת זכו באפס קולות.

מי שלגלג על יכולת החיזוי של תיכון ‘בליך’ היה הכתב הפוליטי של ערוץ 2, עמית סגל, שצייץ: “בבוקרן של הבחירות בבליך חשוב לתת קרדיט לתלמידים, שמאז 1996 מצליחים בדייקנות מדהימה לנבא איזו מפלגה לא תזכה בבחירות הכלליות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חשיפה: חילול ה' ע
    22/02/2015 16:16
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. בפאנל בחירות בשבוע שעבר אמר נציג מפלגת העם איתנו, כי המפלגה תפעל לגיוס בני הישיבות לצה”ל.
    ניתן לצפות ביוטיוב תרשמו “פאנל בחירות בבליך”
    בעולם הישיבות מביעים זעזוע ממפלגת אלי ישי שלא בוחלת באמצעים על מנת לקבל מעט אהדה מהנוער החילוני בתיכון.