הרצוג: מגיע מולי קרי ואומר בחום רב ‘היי בוז’י מה נשמע?’

יו"ר האופוזיציה התייחס ל'פגישות החפוזות' עם ביידן וקרי: "בארוחת ערב רשמית מגיע מולי קרי ואומר: 'היי בוז'י מה נשמע?' • הרצוג לא רואה בשיחותיו התערבות, אלא "יחסים סבירים והגונים" • השר ישראל כץ: שיפסיק להתמם • "אם נתניהו היה מעביר מסר שהוא הולך לשבח את ההסכם עם איראן, הבית הלבן עצמו היה פורס שטיח אדום בקונגרס"
נחמן גור
י"ט שבט התשע"ה / 08.02.2015 09:20

יו”ר האופוזיציה, ח”כ יצחק הרצוג, אמר הבוקר (ראשון) בשיחה בגלי צה”ל כי פגישותיו במינכן עם סגן נשיא ארצות הברית ג’ו ביידן ומזכיר המדינה האמריקני ג’ון קרי אינן קשורות לראש הממשלה או לבחירות.

“בארוחת ערב רשמית, עם עשרות ראשי מדינות ומנהיגים בינלאומיים, אני הולך ומולי מגיע שר החוץ האמריקני”, סיפרר הרצוג בראיון, “בחום ובחיוך רב הוא אומר לי: ‘היי בוז’י, מה נשמע?’ ואנחנו מדברים”.

לדברי הרצוג, הוא לא רואה בשיחותיו עם מנהיגים בינלאומיים התערבות, אלא “יחסים סבירים והגונים”.

עוד טען הרצוג כי מנהיגים כמו שר החוץ הבריטי, שר החוץ הגרמני, נשיא הפרלמנט האירופי ושרת החוץ האירופית ביקשו לשוחח עימו בוועידה במינכן – וכולם נפגשו עימו לבסוף באופן רשמי. “האמריקנים, בגלל סדר היום העמוס שלהם וגם בגלל שהם נזהרים שלא להתערב בבחירות בארץ, לא ביקשו לפגוש אותי – אבל כשהם ראו אותי הם נענו ופנו אלי בחום ובידידות”, הוסיף.

מנגד, השר ישראל כץ מהליכוד אמר בשיחה כי הרצוג עשה במינכן את מה שחושבים שנתניהו יעשה בוושינגטון. “הרצוג לוקח פגישת מסדרון והופך אותה לעניין עקרוני כדי לנסות לבודד את ראש הממשלה, שיפסיק להיתמם”, אמר כץ.

“אם ראש הממשלה היה מעביר מסר עכשיו שהוא הולך לשבח את ההסכם עם איראן, אני מבטיח לך שהבית הלבן עצמו היה פורס לו את השטיח האדום בקונגרס, שפתאום סגן הנשיא היה מוצא זמן ופתאום נשיא ארצות הברית היה מזמן אותו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    היהודי הזה חנון. נוזל ממנו החנוניות.
    08/02/2015 12:26
    רוני
  1. איך השמאלנים לא התביישו לבחור בילד כאפות כזה?!