דרעי במתקפה: “בכל דור יש מתייונים, ליצנות מתוך המחנה”

במהלך מסיבת חנוכה שנערכה אמש באשדוד, תקף יו"ר ש"ס אריה דרעי את יו"ר העם איתנו, אלי ישי: "בכל דור יש את המתייונים, ליצנות שבאה מתוך המחנה כשבאים ללעוג ולומר למה צריכים דעת תורה"
נחמן וייס
כ"ט כסלו התשע"ה / 21.12.2014 14:03

הפילוג הספרדי: במהלך מסיבת חנוכה וקונצרט שנערך אתמול באשדוד, על ידי חבר מועצת העיר אבי אמסלם, תקף יו”ר ש”ס אריה דרעי, את יו”ר העם איתנו אלי ישי, כשהוא מכנה אותו “מתיוונים” ו”ליצנים”.

בנאומו אמר דרעי: “בעל הניסים אומרים ‘זדים ביד עוסקי תורתך’, למה זדים זה ההפך מעוסקי תורתך? התשובה היא שכתוב בתהילים: “זדים הליצוני עד מאוד מתורתך לא נטיתי.” וזדים זה הליצנים שבדור שמשכיחים מהתורה ולכן זה כן דבר והיפוכו”, השיב דרעי.

כאן עבר דרעי לתקוף במרומז את ישי: “בכל דור ודור יש את היוונים והמתייונים, חוץ מהגזירות הם ידעו עוד דרכים להילחם בעם ישראל, דרך הליצנות  שמשכיחה את התורה, והליצנות  הזו לפעמים באה מתוך המחנה כשבאים ללעוג ולומר למה צריכים דעת תורה?”

“היה לנו דעת תורה את מרן זצ”ל, אבל לא אלמן ישראל, מרן השאיר לנו את מועצת חכמי התורה בראשותו של מרן ראש הישיבה הכהן הגדול הרב שלום כהן. הייתי אצל הרב שך עם חכם שלום כהן”, סיפר דרעי. “הרב שך אמר לי עליו הרב שלום כהן הוא איש אמת. בלי נגיעות. כשהתחילו להזמין את הראש ישיבה לכנסים אז העמדנו לרשותו רכב ונהג.לאחר יומיים שלח אותו הבייתה. באתי ושאלתי אותו מדוע? אמר לי מרן ראש הישיבה לא רוצה לקחת ממך שום דבר, לא רוצה להיות חייב לך. אני רוצה שכשאני יאמר לך את האמת בפנים, אני יגיד לך ולא אהיה נוגע בדבר”.

“אמנם יש בלבול וטשטוש, אבל אנחנו נמשיך בדרכנו שהשאיר לנו מרן זצ”ל, נמשיך בדרך התורה ועם מועצת חכמי התורה ונזכה לקדש שם שמים”, סיים דרעי. 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איך אתה לא מתבייש!עבריןמורשע!
    21/12/2014 15:17
    אביחיל גרינולד
  1. עברין מורשע קורא ליהודי תמים נקי כפיים -ליצן מתיון.
    אם זו איננה חוצפא תסגה אז מה כן?