סקר פאנלס פוליטיקס: הרב אמסלם מוסיף מנדט מיידי למי שיצרף אותו

מסקר פאנלס פוליטיקס מגלה: עם הרב חיים אמסלם הליכוד עולה ל-23 מנדטים, 'כולנו' של כחלון עולה ל-11 מנדטים, והבית היהודי ל-17 מנדטים • 33 אחוז ממצביעי הבית היהודי רוצים שאמסלם ישתלב ברשימה • הרב אמסלם: "צריכים הרבה כחלונים ואמסלמים"
יוני גרין
כ"ד כסלו התשע"ה / 16.12.2014 16:15

סקר פאנלס פוליטיקס שבוצע בימים 14-15 לדצמבר מגלה כי חבירה של הרב חיים אמסלם, יו”ר ‘עם שלם’, תוסיף באופן מיידי לכל מפלגה אליה יצטרף – לפחות מנדט נוסף.

לפי הסקר עולה, כי באם הרב אמסלם יחבור אל הליכוד תעלה המפלגה של ראש הממשלה מ-22 מנדטים ללא אמסלם ל-23 מנדטים. מפלגת ‘כולנו’ של השר לשעבר משה כחלון 11 מנדטים במקום 10, ומפלגת הבית היהודי של השר נפתלי בנט תעלה יחד עם אמסלם ל-17 מנדטים.

לפי הסקר, 33 אחוז ממצביעי הבית היהודי רוצים שהרב חיים אמסלם ישתלב ברשימה. 30 אחוז ממצביעי הליכוד רוצים לראות את אמסלם ברשימה, ו-29 אחוז מהמצביעים המתכוונים להצביע למשה כחלון רוצים שהרב אמסלם ישתלב ברשימה.

הח”כ לשעבר מש”ס הרב חיים אמסלם אמר היום ב’אולפן פתוח’ בערוץ הכנסת: “צריכים הרבה כחלונים ואמסלמים בכל מיני תחומים. בחנתי את עצמי באחרונה ברשימה של כחלון, בבית היהודי ובליכוד. יש דיבורים מכל מיני גורמים”.

לפי הסקר של  פאנלס פוליטיקס עבור ערוץ הכנסת שבוצע אתמול (15 בדצמבר), לאחר פרישת אלי ישי מש”ס עולה, כי קיים שיוויון בחלוקת המנדטים בין תנועת ש”ס בראשות ח”כ אריה דרעי, שקורסת ל-4 מנדטים בלבד, לבין הרשימה בראשות יו”ר ש”ס לשעבר שפרש, ח”כ אלי ישי, המקבלת אף היא 4 מנדטים.

סקר זה מצביע גם על מגמה בצמרת: בלימה של הסחף שהסתמן בשבוע שעבר לטובת מפלגת הרצוג -לבני. לפי הסקר, הליכוד בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו והעבודה בראשות בוז’י הרצוג מקבלות 22 כל אחת.

הבית היהודי של השר נפתלי בנט,  בלי תקומה של השר אורי אריאל, היא המפלגה השלישית בגודלה  עם 15 מנדטים; יש עתיד של יאיר לפיד וכולנו של השר לשעבר משה כחלון מקבלות 10 מנדטים כל אחת.

ישראל ביתנו של שר החוץ אביגדור ליברמן מקבלת 9.

יהדות התורה מקבלת רק 7 מנדטים – מה שמותיר את הנציג הרביעי של דגל התורה, הרב אליעזר סורוצקין, מחוץ לכנסת.

מפלגת מרצ מקבלת גם היא  7 מנדטים. המפלגות הערביות חד”ש ורעמ-תעל 5 מנדטים כל אחת.

אמסלם

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סקר פאחאנס פוליטיקס מתברר כקשקוש אחד גדול
    16/12/2014 18:23
    אלי
  1. כל מי שמבקש סקר מקבל את התוצאה הרצויה לו